Dvd menu voor Divx bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

W00DY

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2003
Berichten
26
Hallo,

Ik heb een dvd speler die divx bestanden kan afspelen. Nu vroeg ik me af of ik een menu kon maken net als voor gewone dvd's. Bij de programma's die ik heb geprobeerd ( nerovision, Ulead DVD Workshop) moet je ze encoden zodat ze afspeelbaar zijn op gewone dvd spelers. Is het dus mogelijk om een menu te maken maar de avi bestanden onbewerkt te laten?
Zo passen er dan ook 5 divx films op, na het encoden zijn de bestanden 4-5x zo groot....

Bij voorbaat dank,

Woody
 
Laatst bewerkt:
Waarom niks? Er worden toch menu's gemaakt voor DivX?
 
Ja maar die zijn voor windows zelf....voor als je een divx cd erin stopt. Maar niet voor een dvdspeler die divx ondersteunt.
 
Ga ik eens goed bekijken.
Ik heb n.l. ook dat progje en daar bouw je simpel een menu mee. Bovendien staat er ook divX bij eentje. Niet bij allemaal.
Waarom zou een cd die dat menu bevat dan niet kunnen draaien op je speler in de huiskamer.
 
Nou ik moet toegeven hij kan veel, maar windows applicaties kan hij niet :eek:
 
Dat is wel jammer. Verder zoeken dus.

't Is wel een lastpak. Als je DIT bekijkt dan denk je: moet mogelijk zijn :confused:
 
Ja inderdaad :)

Maar het zou toch eigenlijk mogelijk moeten zijn op de een of andere manier... zou je zeggen.
VOB's maken zonder te encoden ofzo.
In ieder geval bedankt voor het meehelpen zoeken :thumb:
 
Wel voor CD en micro DVD te vinden :rolleyes: HIER Misschien wil je die ook wel hebben.
 
LOL, dat dacht ik al maar je mag nu zelf een poosje surfen. Ik heb vierkante ogen van het zoeken :cool:
 
Haaha bedankt voor de moeite :thumb:
Volgens mij bestaat het gewoon niet....

Schandalig :( :p
 
Nee, maar wat vandaag niet is kan morgen komen.
Ik zag wel een chat waarin ze het over zo'n programma hadden. "Ze zouden het ontwikkelen maar we horen niets". In de gaten houden dus ;)

groetjes

PS schandalig? Zeg dat wel!! :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan