Mp3 speler foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Superspinnie

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2002
Berichten
821
Als ik liedjes en/of andere types bestanden wil kopieren naar mijn Medion mp3 speler, geeft hij foutmeldingen aan. Elke keer zijn deze meldingen anders.

- De parameter is onjuist.
- Het bestand is mogelijk beschadigt.
- Kan bestand niet kopieren. Kan geen gegevens van het bronbestand of op de bronschijf lezen.


Ik kan er niks opzetten en afhalen! Ik de mp3 speler geprobeert op de pc van iemand anders en daar werkt hij wel zo als het moet. Geen foutmeldingen.

Het switchen van het 'Hold' toetsje heeft geen positive werking.

Ik heb een medion pc van de Aldi.

5 x USB 2.0
2.66 gHz
768 mb Ram

Hoe kan ik weer dingen kopieren naar en van mijn mp3 speler?

Gr Vincent
 
Laatst bewerkt:
Hoi Superspinnie,

Zou je misschien een ander linkje kunnen geven, want dit was een linkje naar een nieuwspagina, en het nieuws verandert.:D

Misschien ook een serienummer?

James:)
 
Ik zal even kijken als ik thuis ben..
Ik zit nu in een lanparty, Morgen zal ik even het serienummer voor je opzoeken!

Bedankt voor je reactie!

Gr Vincent
 
Het serie nummer van mijn mp3 speler is:

MODEL NO: MDJUKE 220
P/N: 40009239
S/N:pNB412000568
 
Ik zou het eigenlijk niet weten... ik kan het product ook niet goed terugvinden.:confused:

Hier moet ik het spijttiggenoeg bij houden, maar nu staat in ieder geval je vraag weer bovenaan in de sectie.

Iemand anders?

James:)
 
Ik weet dat het een heel oud topic is, maar ik heb dit probleem dus ook. En dan niet alleen met mijn eigen (net nieuwe "stein" mp3-speler), maar met alle USB flash mp3 spelers. Ik heb geen idee hoe dit komt. Als ik de speler formatteer kan ik eventjes muziek e.d. erop zetten, en na een tijdje niet meer. Op mijn pc boven lukt het altijd wel. Iemand een oplossing?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan