foutmelding nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

chiel1974

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2004
Berichten
245
ik heb een dvd op mijn pc staan die ik naar eem schijf wil branden.
op mijn pc kan ik deze film gewoon met power dvd kijken maar asl ik hem brand met nero krijg ik de volgende foutmelding.

One or more files (mostly VOB file(s)) do not belong to the corresponding IFO file.

DVD-Video files reallocation failed

ik kan hem evenwel branden dan maar dan doet is het niet op mijn dvd speler.
wie weet hoe ik dit wel goed krijg ?
 
de bestanden die je probeert te branden zijn niet geheel goed geconverteerd voor dvd. of opnieuw converteren of opnieuw die bestanden downloaden en kijken of je misschien een andere beter versie van die bestanden kan downloaden.
 
ik heb ze zo uitgepakt!
ik heb ze zo gdownload, nagekeken en gerepareerd met quickpar. en daarna uitgepakt. kan het zijn dat ze dan nog niet goed zijn ?
 
maar hoe kan het dan dat ik wel gewoon d hele film op mijn pc kan kijken ?
 
er is een verschil tussen alleen een film bestandje en alle bestanden die je nodig hebt om een dvd te makejn die je kan afspelen op je dvd speler. zo maak je verschillende mapjes aan met speciale dvd bestandjes om het op een dvd speler te jkunnen zien, en is je film slechst een bestandje. als de film goed werkt zou ik eerder een programmatje zoeken dat je film kan converteren naar een dvdv, in plaats van weer te gaan downloaden.
 
het zijn al allemaal *vob bestanden en *ifo bestanden.
kan ik hier niet iets mee doen zodat ik hem wel kan branden.
 
nee, als ze niet compleet zijn of corupt zijn geraakt gaat dat niet lukken
 
hmm jammer ! dan gooi ik hem maar weg en probeer hem opnieuw te downloaden. zondne van het werk tot nu toe.

in ieder geval bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan