Toegang tot een map

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Berichten
2.006
Ik installeer een programma en als ik het programma wil starten, krijg ik de melding die in de bijlage te zien is.
Het lijkt me iets te maken te hebben met rechten die voor bepaalde mappen ingesteld staan.
Hoe kan ik in win XP instellen dat iedere gebruiker de betreffende mappen mag inzien en bewerken?
 
Door op die map te rechtsklikken en delen in te schakelen. Dit moet je misschien als administrator doen.
 
Laatst bewerkt:
Hoi..
al weer wakker?
Ik heb de map gedeeld, maar kreeg vannacht hetzelfde bericht. Is het niet iets van dieper in winXP ingesteld staat?
 
al weer wakker? Jeetje, ik wordt nog berucht :D

Je hebt natuurlijk de rechten die je kunt instellen als admin maar als je dit niet hebt gedaan wordt het wel een lastpak.
Je hebt het over een programma.
Welk programma is dat als ik vragen mag.
Je ziet die melding n.l. wel voorbij fietsen maar altijd i.v.m. installeren van office/bd enz.

Hopelijk ben ik er straks nog. Sta op het punt om weg te gaan.
 
t gaat om het programma Bedrijfsmonitor voor keurslagers. T is ook heel gek dat ik het krijg, want dat was onder win 98 niet zo..
 
Zolang ik nog kan surfen doe ik het. Ik had al lang weg moeten zijn :-(
 
Weet je wat je zou kunnen proberen?
Installeer het programma eens als administrateur.
 
moet je dan in de beilige modus opstarten? Hoe kun je anders de keuze mogelijkheid krijgen dat je als adminsitrator opstart? Hij start in 1 x door omdat er maar 1 aangemaakte gebruiker is..
 
het mocht niet baten..
het is niet geluk..
nu is de software maker er mee bezig.. dus u hoort van mij..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan