van mp4 naar mp3

Status
Niet open voor verdere reacties.

xpensivewinos56

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 aug 2005
Berichten
2
Hallo,

Wie kan mij uitleggen hoe ik een mp4 bestand dat ik bij iTunes Musicstore heb gekocht kan converteren naar mp3? Het bestand is beveiligd, en iTunes weigert de conversie uit te voeren. Alvast bedankt!

Groet,

 
1. Download en installeer dit programma.
2. Download en installeer dit daarna.
3. Klik met rechts je bestand aan en klik op "convert to".
4. Geef MP3 in als uitvoerbestand en zet om.

Omdat je zegt dat de MP4 beveiligd is, garandeer ik niks.

James:)
 
volgens mij speelt winamp ook mp4 af, stel dan de plugin op diskwriter, dan heb je zowieso een wav.
elk ander proggy kan deze weer omzetten naar mp3.
Met winamp omzeil je de kopierbeveiliging
 
Proberen

Hallo James007 en jackall,

In de eerste plaats: bedankt voor jullie reacties! Ik heb beide mogelijkheden even geprobeerd, maar tot nu toe geen succes. Ga er binnenkort eens wat uitgebreider voor zitten. De beveiliging van iTunes downloads is volgens mij erg stevig...belachelijk eigenlijk. Je betaalt voor muziek, en vervolgens kun je de track alleen op de computer afspelen (heb geen iPod oid). Anyway, ik blijf het proberen. En aanvullende tips zijn meer dan welkom. Bedankt!

Groet,

 
MP4 van Itunes naar normaal mp3

Hallo forum leden

ik heb voor het eerst van mijn leven een muziek file gekochten loop al direct vast
ik heb het gekocht via Itunes en deze zijn in mp4 formaat, en deze is dan ook niet af te spelen met een mp3 speler of mob telefoon :evil:mijn vraag is of iemand ervaring heeft op dit gebied en eventueel weet welk programma ik daar voor moet hebben heb al diverse geprobeerd maar geen 1 ondersteunt deze files van Itunes.

alvast bvb dank Ger
 
Als je iTunes op je computer hebt geïnstalleerd is de oplossing een playlist aan te maken, de mp4 bestanden die je wilt converteren in deze playlist te plaatsen, en dan een audio-CD te branden.
Als je dan de gemaakte audio-CD opnieuw ript naar mp3, heb je wat je zoekt.

Opgelet: mp4 bestanden zijn net als mp3 bestanden gecomprimeerd. D.w.z. zij bevatten minder informatie (= verlies!) als het originele wav bestand. Als je ze omzet naar audio-formaat, heb je geen verder verlies, maar dat verlies heb je wel als je vervolgens opnieuw van audio naar mp3 ript.
 
Gevonden

Als je iTunes op je computer hebt geïnstalleerd is de oplossing een playlist aan te maken, de mp4 bestanden die je wilt converteren in deze playlist te plaatsen, en dan een audio-CD te branden.
Als je dan de gemaakte audio-CD opnieuw ript naar mp3, heb je wat je zoekt.

Opgelet: mp4 bestanden zijn net als mp3 bestanden gecomprimeerd. D.w.z. zij bevatten minder informatie (= verlies!) als het originele wav bestand. Als je ze omzet naar audio-formaat, heb je geen verder verlies, maar dat verlies heb je wel als je vervolgens opnieuw van audio naar mp3 ript.

Dank je wel voor de reactie.

heb een oplossing gevonden via NOTEBURNER werk perfect.

nomaals dank

Ger
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan