bestand verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

josti

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2002
Berichten
65
ik heb een foto gedownload en nu wil ik hem verwijderen. het kruisje van verwijderen pakt ie niet.en als ik rechtermuisknop doe staat er geen "verwijderen" tussen. ook slepen naar de prullebak gaat niet.viruscan al uitgevoerd. geen resultaat. wat moet ik doen. vr. gr. joost
 
Kijk met je rechtermuis naar de eigenschappen van dat ding en probeer hem op de locatie weg te halen waar hij staat.....
 
staat er niet bij. staat allen (als ik druk op rechtermuisknop): voorbeeld, bewerken, afdrukken,(nog een keer) voorbeeld, kopieren naar, openen met.
echt heel irritant. joost
 
Geplaatst door gast0225
Opstarten in veilige modus en daar verwijderen.

ik wist het wel met mijn oude pc maar ik weet niet hoe je in de veilige modus komt met deze.kan je dat uitleggen hoe je daar inkomt??
dank
 
F8 vanaf het allereerste begin (opstart) blijven indrukken (2x per seconde)
 
Geplaatst door gast0225
F8 vanaf het allereerste begin (opstart) blijven indrukken (2x per seconde)

ook in veilige modus krijg ik hem niet verwijderd....hoe kan dit??en wat moet ik doen?gr. joost
 
Vreemd, maar niet getreurd, hij ZAL weg gaan :

noteer exact de naam en locatie van het bestand en start in Windows een Dosbox.

Type handmatig het "path" naar het bestand en verwidjer het handmatig.
 
Mocht dat ook niet werken, dan opstarten met een opstartdiskette (Win98SE) en dan vanuit het zuivere Dos naar de map gaan en het bestand verwijderen.

Krijg je een foutmelding, laat 't dan nog even weten. Het zou zo maar kunnen dat de file ge-attribt is met bijvoorbeeld een +r (read only attrib)
 
Geplaatst door gast0225
Vreemd, maar niet getreurd, hij ZAL weg gaan :

noteer exact de naam en locatie van het bestand en start in Windows een Dosbox.

Type handmatig het "path" naar het bestand en verwidjer het handmatig.

woo en nu in nederlands.beschouw me ff als iemand die geen moeilijke worden snapt. een dosbox, is dat opdrachtprompt? en jouw tweede zin..."path" naar het bestand en verwijder handmatig. wat bedoel je darmee??

gr. joost
 
In welke map staat het bestand precies?

(Bijvoorbeeld C:\Documents and Settings\ik\bureadblad\bestand.jpg of C:\Documents and Settings\ik\Mijn documenten\bestand.jpg of iets dergelijks.)

Het volledige pad even weergeven dus.
 
Geplaatst door buffy
In welke map staat het bestand precies?

(Bijvoorbeeld C:\Documents and Settings\ik\bureadblad\bestand.jpg of C:\Documents and Settings\ik\Mijn documenten\bestand.jpg of iets dergelijks.)

Het volledige pad even weergeven dus.

ohhh hij staat hier: C:\Documents and Settings\Joost\Bureaublad\My Shared Folder

joost
 
Download en unzip Pocket Killbox: http://www.bleepingcomputer.com/files/spyware/KillBox.zip

Start Killbox door te dubbelklikken op killbox.exe.
Selecteer "Delete on reboot" (belangrijk!).
Klik op de "Browse for file" knop (meteen naast de witte balk).
Blader naar het bestand in C:\Documents and Settings\Joost\Bureaublad\My Shared Folder dat je wilt verwijderen.
Selecteer het bestand dat je wilt verwijderen door erop te dubbelklikken.
Je zult zien dat het bestand nu in de "Full Path of File to Delete" balk in Killbox komt te staan.
Klik op de rode knop met het witte kruisje erin.
Killbox zal aangeven dat het bestand bij reboot zal worden verwijderd.
Klik Ja (Yes).
Killbox zal vragen of je opnieuw wilt opstarten.
Klik Ja (Yes).
De pc wordt nu opnieuw opgestart en het bestand wordt verwijderd.
 
Ik was even offline,
sorry, maar dat kon ik ook allemaal niet weten,

Idd. wat Buffy schrijft.

En idd. de Dosprompt bedoel ik. Stel jouw bestandje fotootje.jpg heet en het staat waar jij schrijft dat 't staat, dan type je in de dosprompt allereerst

cd\

(gevolgd door een Enter)

door cd\ te typen verwijder je alles wat er nu staat.

Type vervolgens

CD C:\Documents and Settings\Joost\Bureaublad\My Shared Folder

en Enter

Type nu DEL fotootje.jpg
en Enter.

en het bestand wordt verwijderd............
 
Geplaatst door buffy
Download en unzip Pocket Killbox: http://www.bleepingcomputer.com/files/spyware/KillBox.zip

Start Killbox door te dubbelklikken op killbox.exe.
Selecteer "Delete on reboot" (belangrijk!).
Klik op de "Browse for file" knop (meteen naast de witte balk).
Blader naar het bestand in C:\Documents and Settings\Joost\Bureaublad\My Shared Folder dat je wilt verwijderen.
Selecteer het bestand dat je wilt verwijderen door erop te dubbelklikken.
Je zult zien dat het bestand nu in de "Full Path of File to Delete" balk in Killbox komt te staan.
Klik op de rode knop met het witte kruisje erin.
Killbox zal aangeven dat het bestand bij reboot zal worden verwijderd.
Klik Ja (Yes).
Killbox zal vragen of je opnieuw wilt opstarten.
Klik Ja (Yes).
De pc wordt nu opnieuw opgestart en het bestand wordt verwijderd.


haha dit is echt om gek van te worden.heb alles gedaan wat je zegt.klik op bladeren klik het bestand aan maar hij pakt hem gewoon niet. hij word wel blauw maar ik kan klikken wat ik wil maar hij pakt hem niet. nog verdere tips???:(
 
Geplaatst door josti



haha dit is echt om gek van te worden.heb alles gedaan wat je zegt.klik op bladeren klik het bestand aan maar hij pakt hem gewoon niet. hij word wel blauw maar ik kan klikken wat ik wil maar hij pakt hem niet. nog verdere tips???:(
Als je één maal klikt wordt hij blauw. Maar je moet dus dubbelklikken op de bestandsnaam.

Maar je kunt ook zelf het volledige pad invullen bij "Full Path of File to Delete". Dat is dan dus:

C:\Documents and Settings\Joost\Bureaublad\My Shared Folder\bestandnaam.xxx

Bij bestandnaam.xxx moet je natuurlijk even de juiste naam en extensie invullen. Wees wel precies, je moet het pad echt exact opgeven.
 
Jazeker,

zie het bericht van 21.58....................... (als de door Buffy aangedragen oplossing niet lukt)
 
Geplaatst door buffy

Als je één maal klikt wordt hij blauw. Maar je moet dus dubbelklikken op de bestandsnaam.

Maar je kunt ook zelf het volledige pad invullen bij "Full Path of File to Delete". Dat is dan dus:

C:\Documents and Settings\Joost\Bureaublad\My Shared Folder\bestandnaam.xxx

Bij bestandnaam.xxx moet je natuurlijk even de juiste naam en extensie invullen. Wees wel precies, je moet het pad echt exact opgeven.

goed, oke gedaan. maar je raad het al. kreeg een foutmelding.: Pending FileRenameOperations Registry Data been removed by external Process!
en dat betekend?????? ik denk dat ie zegt dat ie al weg is maar ik keek net en hij staat er nog gewoon heel mooi tusse.... joost
 
Heb je de pc handmatig opnieuw opgestart toen je die foutmelding kreeg? Dat moet je dan namelijk doen. Probeer het maar eens opnieuw. :) Ondanks de foutmelding zal Killbox het bestand bij reboot verwijderen, als het goed is.
 
Geplaatst door buffy
Heb je de pc handmatig opnieuw opgestart toen je die foutmelding kreeg? Dat moet je dan namelijk doen. Probeer het maar eens opnieuw. :) Ondanks de foutmelding zal Killbox het bestand bij reboot verwijderen, als het goed is.

pc opnieuw opgestart.. nog steeds dat bestand...en ten einde raad...wat moet ik nu gaan doen??
gr joost
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan