WMP 6.4 wordt weergegeven i.p.v. nieuwere versie op websites met video

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
1.406
Ik heb een probleempje met Windows Media Player. Ik heb WMP 7.1 maar toch laat hij op bepaalde websites met de mogelijkheid om iets te bekijken de oude versie 6.4 zien waardoor sommige videoclips niet te zien zijn vanwege de verouderde versie. Iemand enig idee hoe ik kan zorgen dat hij de nieuwere versie van de WMP laat zien?

Als ik overigens in de source code van de website ga kijken en ik kopieer de url en plaats hem vervolgens in mijn wmp 7.1 werkt het wel gewoon.
 
Laatst bewerkt:
Hoezo gebruik je versie 7.1 en niet een nieuwere zoals 9 of 10?
 
Geplaatst door XP_PC
Hoezo gebruik je versie 7.1 en niet een nieuwere zoals 9 of 10?

Dat is een persoonlijke en bewuste keuze, ik vind die nieuwere versies allemaal crap, met veel onzin waar je toch niets mee kunt...
 
Ik denk dat dat met de codecs te maken heeft.
Dit soort programma's werkt met een razendsnelle streaming en bijbehorende codecs.
Wat ik denk dat er aan de hand is dat die "oude degelijke" WMP van jou dat net niet "trekt" allemaal.


Fonz
 
Geplaatst door A.J.
Ik denk dat dat met de codecs te maken heeft.
Dit soort programma's werkt met een razendsnelle streaming en bijbehorende codecs.
Wat ik denk dat er aan de hand is dat die "oude degelijke" WMP van jou dat net niet "trekt" allemaal.


Fonz

Maar hoe kan ik dit oplossen, dat is mijn vraag.
 
De laatste versie van WMP downloaden vrees ik.
Ik weet namelijk niet of die versie 6.4 overweg kan met die snelheid en codecs.
Heb je op de MS site al de laatste codecs voor WMP opgehaald, versie 9 is dat.
Nu ik het typ bedenk ik me dat die wel niet op 6.4 kunnen, maar goed, het is het proberen waard. Wanneer dat niet kan, zal je toch echt die WMP 10 moeten installeren helaas.
Ik ben ook iemand die graag dingen bij het oude laat, maar soms oontkom je er niet aan helaas.

Fonz
 
Geplaatst door A.J.
De laatste versie van WMP downloaden vrees ik.
Ik weet namelijk niet of die versie 6.4 overweg kan met die snelheid en codecs.
Heb je op de MS site al de laatste codecs voor WMP opgehaald, versie 9 is dat.
Nu ik het typ bedenk ik me dat die wel niet op 6.4 kunnen, maar goed, het is het proberen waard. Wanneer dat niet kan, zal je toch echt die WMP 10 moeten installeren helaas.
Ik ben ook iemand die graag dingen bij het oude laat, maar soms oontkom je er niet aan helaas.

Fonz

WMP 10 komt echt niet op mijn PC! Waar kan ik die codecs downloaden?
 
Dat is een goeie optie, alleen weet ik uit ervaring dat in sommige gevallen het K-lite pakket "ruzie" maakt met de codecs van WMP zelf.
Nadat toen het K-lite pakket verwijderd was en het pakket no.9 van WMP zelf was geinstalleerd, draaide het weer als de bekende brandweer, ook de programma's van bijvoorbeeld "uitzending gemist" ed.
 
Geplaatst door A.J.
Dat is een goeie optie, alleen weet ik uit ervaring dat in sommige gevallen het K-lite pakket "ruzie" maakt met de codecs van WMP zelf.
Nadat toen het K-lite pakket verwijderd was en het pakket no.9 van WMP zelf was geinstalleerd, draaide het weer als de bekende brandweer, ook de programma's van bijvoorbeeld "uitzending gemist" ed.

Waar is die WM 9 codec te downloaden?
 
Uitzenden?
Nou nee.
Probeer eerst even die K-lite, installeren en proberen, mocht dat niet werken(heel simpel te verwijderen), gaan we verder zoeken.
Moet nu weer even werken, daar krijg ik voor betaald namelijk hahahahahaha
 
Geplaatst door A.J.
Uitzenden?
Nou nee.
Probeer eerst even die K-lite, installeren en proberen, mocht dat niet werken(heel simpel te verwijderen), gaan we verder zoeken.
Moet nu weer even werken, daar krijg ik voor betaald namelijk hahahahahaha

K-lite geinstalleerd en geprobeerd, werkt ook niet bij 'uitzending gemist' dus gelijk weer verwijderd. Ik heb het probleem dus nog steeds.
 
ik ben toch ook echt bang dat het niet gaat werken en dat de enige oplossing is wmp 10 installeren, en als je dat niet wil is er geen andere oplossing.
 
Geplaatst door Pretender
ik ben toch ook echt bang dat het niet gaat werken en dat de enige oplossing is wmp 10 installeren, en als je dat niet wil is er geen andere oplossing.

Ach natuurlijk wel. Het is toch belachelijk voor woorden dat je verplicht bent om de nieuwste versie te downloaden! Zo sluit je gelijk al heel wat mensen uit en dat is een zeer kwalijke zaak!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan