Tv kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hertogjan

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2001
Berichten
453
Ik kan geen tv meer kijken via mijn pc, als ik power cinema service opstart en klik op de link voor tv gebeurt er niks wel op de andere linken.
Heb het programma al opnieuw geinstalleerd maar zonder resultaat, waarschijnlijk moet de tv kaart opnieuw geinstalleerd worden maar ik weet niet wat voor kaart ik heb (heb het foldertje bewaard maar daar staat ook niks op alleen medion stereo tv kaart)
Maar waar en hoe installeer ik de software van mijn tv kaart.
Ps als ik op de link tv klik krijg ik wel een fout melding:
In PCM2 MFC application is een fout opgetreden en moet worden afgesloten.
Wie weet raad voor dit probleem.
 
als je bij uitvoeren dxdiag invoert, kan je daar miss kijken wat voor tvkaart je hebt. weet het niet ckr hor!
 
Krijg wel een venster met tab bladen, maar ik kan geen informatie vinden over mij tv kaart.
 
Bij apperaatbeheer kan ik ook niks vinden, ten minste als ik goed heb gekeken.
Heb er even een bijlage bij gedaan van apparaatbeheer.
 

Bijlagen

  • probleem.doc
    52 KB · Weergaven: 34
weet je hoe het gekomen is? sinds wanneer?
miss backup terug, of systeemherstel?
trouwens, bij beeldschermadapters zie je niets staan? en als je ff zoekt op gewijzigde apparaten bij apparaatbeheer?
 
Nee ik weet niet wanneer het is gebeurt, ik wou een tijdje terug wat opnemen van de tv en toen kwam ik er achter.
Ook systeem herstel heb ik al geprobeerd maar dat hielp ook niet, ik kan wel veel verder terug gaan maar wat doet dat met mijn pc, raak ik dan een boel informatie kwijt wat ik onlangs heb opgeslagen.
Bij beelscherm adapters staar everigens: MEDION RADEON 9600 TX en daar onder MEDION RADEON 9600 TX SECONDARY.
 
Hier kan je de nieuwste update van driver downloaden.
Misschien een ander programma gebruiken voor het kijken van tv?
Dat kan toch ook met WMP?
 
Heb de drivers geinstalleerd maar het heeft niet geholpen, ik zal nog een keer het progaramma déinstalleren en dan weer installeren misschien helpt dat.
 
Dit heeft ook geen resultaat opgeleverd, zal nu de tv kaart er even uithalen weer opstarten weer uitzetten en er dan weer inzetten kijken als hij dan de tv kaart ziet.
Heb trouwens wel drivers voor mijn kaart op mijn pc gevonden.
 
pff, blijft weinig over!
uhm, windows media player, daarmee kan je toch ook de signalen van tv-kaart ophalen? probeer dat programma eens.
want de foutmelding die je krijgt wordt veroorzaakt voor Power cinema service!
 
Ja ik weet het ook niet meer.
Met WMP nooit geprobeerd, zal het is proberen.
Vind het toch vreemd dat ik bij apparaat beheer niet mijn tv kaart kan vinden, maar ik zal hem er nu even uit halen.
 
Dit is ook niet gelukt,
Maar hoe weet ik of mijn pc mijn tv kaart wel ziet ??
 
Heb via een andere site de drivers gedownload (64 mb)
eerst de oude verwijderd computer opnieuw opgestart en ging toen de nieuwe installeren.
Nu doet mijn tv kaart het weer.

Freakiej bedankt voor je hulp :thumb:
 
mooizo!!! fijn dat hij 't weer goed!
graag gedaan :p volgende x help jij mij weer :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan