dia's op cd of dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

bekking

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2002
Berichten
399
Mijn vader wil graag al zijn dia's bewerken op de pc en ze vervolgens met overgangen, geluid enz. op cd of dvd branden.
Welk Nederlandstalig programma is daar het meest geschikt voor.

Groet Ben
 
Als hij zijn dia's eenmaal op zijn PC heeft staan dan neem ik aan dat het gewone foto bestanden zijn?
Dan kan hij met Nero Vision Express een leuke slideshow maken met geluid en overgangen en dergelijke!
 
Laatst bewerkt:
Ulead en Nero vision zijn niet Nederlandstalig.

Ik zal hem zeker Photo Story 3 laten uitproberen. Het lijkt mij een handig programma.
 
En ook zeer simpel ingebruik .Ik gebruik hem al heel lang.
Je moet alleen wanneer je je foto sessie klaar hebt aangeven bij "Settings" waar je hem in "gebrand" wilt hebben
Kies dan "profile for creating PAL 768 x 575 voor DVD
Branden doe ik in Nero vision
 
Geplaatst door bekking
Ulead en Nero vision zijn niet Nederlandstalig.

Ik zal hem zeker Photo Story 3 laten uitproberen. Het lijkt mij een handig programma.


Als je gewoon Nero Ned op je PC hebt zal Nero Vision Express ook nederlands zijn!Zie Bijlage!!
 
Laatst bewerkt:
Inmiddels is het hem nog steeds niet gelukt, maar ik denk dat er meer aan de hand is.
Om geen nieuw onderwerp te beginnen in een al bestaand onderwerp heb ik een nieuw bericht geplaatst met als onderwerp kapotte cd brander bij hardware.
 
Er was inderdaad meer aan de hand. Inmiddels heeft hij een nieuwe brander via de garantie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan