Scan msi melding

Status
Niet open voor verdere reacties.

AJd

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2003
Berichten
247
Ik heb hetzelfde probleem zoals HIER staat omschreven.

Ik heb het alleen in windows 2000. Ik heb alles gedaan zoals in het topic vermeld staat. Dus windows update en windows installer gedowned maar ik blijf de melding houden. Het begint met een melding, na het opstarten, van windows installer dat ie de benodigde gegevens verzameld waarbij zo'n balkje volloopt, daarna krijg ik het venster wat in dat andere topic staat. Na de updates krijg ik dat laatste venster niet meer maar wel dat venster met dat vollopende balkje. Alleen loopt ie wel trager vol.
Dit venster kan ik met cancel wegklikken, dan komt ie weer terug, klik ik um weg, komt ie weer terug etc.etc.etc. Na ca 10 keer blijft ie weg.
Windows werkt verder wel maar ut is natuurlijk niet goed.

Wie weet raad???
 
Die meldingen bij het opstarten zijn weg maar mijn windows installer weigert dienst. Als ik een prog probeer te installeren dan krijg ik de melding zoals Hier staat beschreven.
Echter de oplossing zoals er staat werkt bij mij niet.
Optie 1 geprobeerd, zonder protesten maar ook zonder resultaat en bij optie 2 worden onder cmd de te wijzigen bestanden niet gevonden terwijl ze wel op de goede locatie staan!!! Tenminste als ik de bestanden zoek vind ik ze ook.

Ik heb zelfs een herstelprocedure uitgevoerd m.b.v. de windows CD.
Ik snap dur helemaal nix meer van!!!!
Welke mega windows expert kan mij helpen.
 
Systeem beheerder erbij gehaald en windows installer gedeinstalleerd in veilige modus. Daarna via windows update de laatste installer opgehaald en alles draait weer.
 
scan msi

Deze stomme melding heb ik ook regelmatig op het scherm gehad, en verhinderde ook om niet meer werkende programma's opnieuw te installeren.
Heb je soms het programma HITMAN PRO gebruikt om je computer op te schonen en heb je mogelijk ook een HP printer serie 5000 in gebruik, dan zit daar mogelijk het probleem.
Tenminste zo was het bij mij.
Oplossing: Neem je installatie CD van HP series 5000, en de-installeer vanaf de CD het hele printergebeuren. Daarna opnieuw opstarten en de (nog niet aangesloten) HP printer opnieuw installeren, en het door HITMAN PRO (als virus ziende) verwijderde bestandje is in ere hersteld. Daarna kan ook de niet meer werkende software weer worden geinstalleerd zonder problemen.
Zegt het voort, zegt het voort !!
W. van Ast, Zutphen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan