msn: frankrijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

gitana

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2005
Berichten
441
Ik heb een vraag over de msn. Ik heb er bijna geen ervaring mee, maar ik heb vrienden in Frankrijk en wilde vandaag een paar foto's doorsturen, maar dat ging niet. Er kwam te staan, kan dit bestand niet verzenden, de verbinding is verbroken. Een firewall of het netwerk kan hiervan de oorzaak zijn.
dat ik contact moest opnemen met de internet-serviceprovider. Dat snap ik niet, want ik kan gewoon msnen.
Ook heb ik het geprobeerd met Incredimale te versturen.
De post is niet op het adres aangekomen, maar ook niet retour bij mij?? Wie weet raad. Of wat doe ik verkeerd??
Hier in Nl. heb ik geen enkel probleem en ik kan ook naar Belgie versturen met Incredimale. Of ligt het aan de ontvanger in Frankrijk??
Ben benieuwd op reakties.
groetjes Gitana
 
hallo leoneke, bedankt voor de reaktie.
ik heb er net wat op zitten lezen, maar daar staat nogal wat voor een leek als ik. meteen een nieuwe "stomme"vraag:
is msn messenger en windows messenger hetzelfde??
Gitana
 
Ik heb de e-mail gelezen en hier is mijn reactie:
Windows Messenger en MSN Messenger zijn twee verschillende programma's.

Versie 4.7.3001 is van Windows Messenger. Ik raad je aan om deze uit te schakelen op de volgende manier:
Geplaatst door buffy
Ga naar Start -> Uitvoeren.
Type in de balk: services.msc
Klik OK.
Na een paar tellen verschijnt een nieuw venster met een lijst van services.
Zoek in die lijst naar "Messenger".
Dubbelklik daarop.
Klik op "Stoppen" en kies bij Opstarttype voor "Uitgeschakeld".
Klik Toepassen en OK.
Bron: buffy

Windows Messenger is nu uitgeschakelt.

Je kan nu MSN Messenger installeren: http://messenger.msn.nl/xp/downloadDefault.aspx
Onderaan de pagina staat "downloaden en later installeren". Via die knop kan je msn opslaan op je computer. Daarna kan je het bestand opzoeken en msn installeren.