BlueTooth

Status
Niet open voor verdere reacties.

PinkySwear

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 aug 2005
Berichten
2
Hello,

Ik heb een probleem met mijn bluetooth verbinding, sinds ik dat kabeltje heb, heb ik een hoge telefoonrekening.
Er staan allerlei rare berichten op mijn gsm (en nummers zoals FAN 8989) die ik daar nooit eerder heb gezien, heeft dit misschien te maken met mijn bluetooth-verbinding?

Ik heb zelfs telfort gebeld maar volgens hun komt het gewoon vanuit mijn gsm (en heb ik die kosten gemaakt).
Ik heb mijn bluetooth kabel er nu uit om te kijken wat er verder zal gebeuren........... Maar weet iemand misschien of het daaraan ligt?
 
reactie

heeft er niemand lopen smssen met je mobiel naar een duur nummer? of lopen bellen?
 
bluetooth Kabel?

eu hoe zit dat bluetooth is kabelloos snap ik ff niet

welk merk GSM heb je ?

waarvoor gebruik je de bluetooth verbinding?

en heb je al eens het nummer zelf proberen te bellen ?

Is het geen dienst van telfort ?

het is volgens mij geen SMS dient ..kan 'm niet vinden via de site
http://sms.pagina.nl onder het kopje SMS afzeggen

krijg je rare SMS berichten of een ander soort bericht?
en wat staat er dan in zo'n bericht.

indien het sms berichten zijn kan je telfort vragen om deze te blokkeren...

PS: heb je de verbinding beveiligt met een pincode/Wachtwoord ?

TIP: als 1 x de verbinding is gemaakt tussen bv je PDA en je GSM hoef je de optie zichtbaar voor andere niet meer aan te zetten alle vertrouwde aparaten worden toch herkend
/indien mogelijk gebruikt dan een wachtwoord van 8 karakters zowel letters als cijfers...

heb je een oudere Nokia met bluetooth en denk je dat deze wordt misbruikt ga dan naar de nokiashop hier kunnen ze kosteloos een firmware update doen )kan ook via je eigen PC als je een datakabel hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan