mp3 naar wave

Status
Niet open voor verdere reacties.

1marcel

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2002
Berichten
782
Beste helpers,

Ik las onlangs bij dit soort berichten dat je met nero smart mp3 naar wave kan omzetten en branden.

Ik heb gekeken , maar zie nergens de instellingen om dat te doen. Zelf met slepen van mp3 naar wma brandprogramma, geeft hij vanzelf al een fout melding.

Het zal wel misschien aan de uitgave van Nero liggen want die is oem..

Ik heb de cd Nero 5.5 met daarin wave editor, die zou dan toch beter moeten lukken¿

b.v.d
Marcel
 
Probeer anders het programma Audacity.
Blinkt uit in eenvoud en prijs=gratis.

Fonz
 
Bedankt voor je antwoord Fonz, ziet er goed uit...

gr.
Marcel
 
Ziet er goed uit en werkt als een trein.
 
Hola remmen mensen.

1. Nero "Smart" = Nero SmartStart en is GEEN brandprogramma.
2. Nero Burning Rom of Nero Express vragen je toch niet om je mp3'tjes om te zetten naar WAV alvorens te branden? Dat doet Nero zelf als je een AudioCD-compilatie aanmaakt.
Dus waarom converteren? En waarom Audacity gebruiken als converteerprogramma?
Als je dingen wil omzetten gebruik je beter DbPoweramp Music Converter dewelke ook gratis is.

Voor muziek te bewerken is er daarentegen geen betere freeware te vinden als AUDACITY.:love:

James:)
 
dus als ik het goed begrijpt hoef je niks te doen, alleen maar dan audio cd te selecteren, en die zet de mp3 dan over naar wave.¿

En je hebt gelijk,,ik bedoelde ook Nero smartstart.

iedergeval bedankt voor je antwoord.

gr. marcel
 
Jeps,

Je kiest voor een AudioCD-compilatie, en je voegt je mp3-tjes toe door de knop "toevoegen" in Nero Express en door ze naar het compilatievak te slepen in Nero Burning Rom, maar je gebruikt waarschijnlijk Nero Express, dat is wel het duidelijkst.

Omzetten doet Nero zelf.

James:)
 
Maar ja, die Db is maar 30 dagen geldig.
 
Bedankt voor je snelle reactie,,

Dit is voor een maat van me,, en die heeft dan Nero smartstart. Ikzelf heb deze ook maar daarbij ook ahead nero.

m.v. g.
Marcel
 
A.J., dat gaat over het PowerPack... converteren gaat altijd.
Het powerpack kan je 30 dagen uitproberen, daarmee kan je effectjes uitvoeren tijdens het omzetten... mp3-tags editten... allemaal onnodige dingen als je enkel wil omzetten.

James:)
 
Geplaatst door 1marcel

Dit is voor een maat van me,, en die heeft dan Nero smartstart. Ikzelf heb deze ook maar daarbij ook ahead nero.
Dat heeft hij ook, want SmartStart is opzich geen brandprogramma... het is een vertrekpunt naar andere programma's van Nero.

Nero heeft dit programma gemaakt om je het makkelijk te maken om te zien wat er allemaal mogelijk is. Het enige dat dat programma doet is de juiste compilatie in het juiste Nero brandprogramma starten.

James:)
 
wat dan wel raar is,,
dat ik al wat geprobeert heb bij hem,, dus slepen en toevoegen in brand venster, en daarbij geeft hij dan ook het aantal min die aanwezig zijn.

maar heb nog niet op branden geklikt, dus dat weet ik nu niet.

Dus begrijpend is dat hij Nero smartstart heeft maar dan alsnog niet kan branden¿
gr.
Marcel
 
Geplaatst door 1marcel
en daarbij geeft hij dan ook het aantal min die aanwezig zijn.
Kan je dat wat duidelijker uitleggen, want daar begrijp ik niks van.

PS: draai je toetsenbord eens om, want je vraagteken staat ondersteboven:D

James:)
 
hij heeft onlangs een dvd brander laten installeren, en daarbij zou er al een brandprogramma bij zitten.

Ik zie bij hem wel de nero smartstart .
Vervolgens heb ik al wat geprobeert met slepen van mp3 om te branden.
Dus dat venster geeft hij aan, en ook de tijdbalk wordt dan gevuld.

Dus dan zou hij toch moeten branden? heb dit nog niet gedaan, maar de optie branden staat er ook bij.

gr. Marcel

Moet er nu vandoor maar zal je antwoord spoedig lezen,
bedankt voor je reacties tot nu toe.

gr. Marcel
 
Het is de bedoeling dat die balk gevuld wordt, maar dat je niet voorbij het rode streepje gaat.

En daarna branden maar:D

James:)
 
Bedankt voor je antwoorden.

Het zal lukken.. nu nog precies weten voor de beste brandmethode..

Het betreft een cd wisselaar in een renault espace, die niet alle gebrande cd,s wilt lezen.
Misschien dat iemand een tip heeft ¿

gr.
marcel
 
Je brandt een AudioCompilatie aan -lees goed- de laagste snelheid die je kan.

Lagere snelheid = dieper branden = meer compatibiliteit

James:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan