TMP bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sander1001

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2004
Berichten
235
Hallo. Ik heb op mijn computer een hele lange lijst met .tmp bestanden. Ze staan op mijn E:/ schijf, en er staat niets in. Ze zijn allemaal 0kb groot. Weet iemand wat ik hieraan kan doen en/of wat de oorzaak er van is?
 
Ik heb al zo'n programma'tje: Ace utilities.. Maar ik wil er gewoon voor zorgen dat ze niet meer gemaakt worden.. Ik weet niet eens waar ze van zijn..
 
TMP-bestanden zijn "tijdelijke bestanden" die opgeslagen worden als je gaat surfen op het internet. Deze worden dan opgeslagen op de harde schijf met als doel om de webpagina die je wilt bekijken (next time) sneller wordt geladen. Dus dit kan je niet voorkomen en is een normaal proces.

Wil je graag snel internetten dan laat je deze tijdelijke bestanden staan. Echter hiervan is het gevolg dat op ten duur je harde schijf vol loopt met tijdelijke bestanden waardoor je pc steeds trager/slomer gaat worden. Mijn advies is dan ook om geregeld (om de twee a drie dagen) tijdelijke mappen te legen. CCleaner is hiervoor een prima en simpel programma om al die mappen te legen.

Succes :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan