Mpg

Status
Niet open voor verdere reacties.

paulusje

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2004
Berichten
343
morge


Telkens als ik een film in mpg formaat heb gedownd en ik klik op het bestand of om te branden of om te kijken hoeveel mb et s dan gaat mijn pc over zijn nek.
hij geeft dan een foutmelding in verkenner aan en dan mag ik bill mailen
als ik dan alles heb weggeklikt is mijn buroblad totaal leeg om later weer te verschijnen.
wie weet hoe ik dit kan verhelpen:(
 
Heb je Nero (Vision Express) ?

Zo ja, probeer dan eens met Vision Express dit bestand te selecteren zodat Nero er vob-bub en ifootjes van gaat maken.
 
het is als een svcd binnengehaald
maar ik kan het bestand ook niet benaderen:(
 
Hoeft ook niet, als je Vison Express activeert dan hoef je het bestand (zelf) niet te openen. In een van de eerste schermen moet je middels een verkennerachtig venstertje het bestand selecteren. Als dat gebeurd is, dan gaat Nero het bestand "bewerken". Wellicht dat als Nero het voor je doet (i.p.v. zelf openen), het bestand wel geopend kan worden.

Heb je het bestand gescand voordat je het probeerde te openen?
 
gescand? je bedoelt waarschijnlijk op virusjes
maar het is met elk mpg bestand en dat is zo vervelend .
 
ALS het een codec probleem zou zijn moet het toch alleen fout gaan als ik het probeer af te spelen.
maar als ik mijn muis er al op hou of de map open waar het bestand in staat gaat et al fout
 
Dit heb ik ooit eens met een avi-bestand gehad... je moest het nog maar aanklikken of je computer bevroor... dit heb ik er toen gewoon afgegooit (met enige moeite).

Dat jij dit bij elk mpeg-bestand hebt, is idd raar.

James:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan