DVD-ram naar DVD+r

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Berichten
2.170
Ik heb een DVD-recorder die werkt met DVD-ram. Ik wil een paar schijfjes kopieren naar DVD+r. Weet iemand of dit mogelijk is? De DVD-ram wordt nl. in de speler van mijn PC niet herkend.
 
geef je dvd brander info maar eens dike kans dat,
die het niet ondersteund dat formaat :eek:
 
Als je een dvdbrander heeft die zowel plus als min kan branden, is het geen probleem.
Rip de dvd met dvddycrypter naar je hd en brandt de cd op een +r
 
mijn dvd brander brand ook min en plus maar dvd ram,
gaat toch niet.
 
Geplaatst door virtuosa
geef je dvd brander info maar eens dike kans dat,
die het niet ondersteund dat formaat :eek:

Dit zijn de gegevens:

Optische Station SONY DVD RW DRU-530A
 
Geplaatst door Sarvo
Als je een dvdbrander heeft die zowel plus als min kan branden, is het geen probleem.
Rip de dvd met dvddycrypter naar je hd en brandt de cd op een +r

Ik kan nergens een download vinden van dvd decrypter. Kan het zijn dat deze niet meer verkrijgbaar is?
 
klopt die is offlijne gehaald net als dvd shrink :rolleyes:
zoek ff met google
 
Bedankt, ik heb het progje kunnen downloaden. Toch wordt de DVD-ram nog steeds niet herkend. Kan ik daar nog iets aan doen?
 
Nou, ik heb inmiddels een LG ingebouwd die RAM leest. Nu wil ik deze dus kopieren naar een DVD+R. Kan iemand me daarmee op weg helpen?
Met DVD Decrypter lukt het niet. Hij herkent wel de RAM, maar hij wil niet decrypten. Moet ik misschien instellingen wijzigen?
Ook heb ik geprobeerd om gewoon een disccopy te doen. Hij leest dan ± 20% maar geeft dan een error omdat hij de schijf niet kan lezen.

Voor degene die me uit de brand helpt heb ik de complete uitzending van Live8 op DVD!
 
Had ik nog niet, maar inmiddels wel. Bedankt. Helaas geen resultaat. Hij herkent de VRO-file niet.
Ik ben zelf iets verder. In de link hieronder wordt voor mijn DVD-recorder een goede instructie geschreven:

http://www.videohelp.com/forum/archive/t232309.html

Ik heb inmiddels een mpeg 2 kunnen maken om hem op een DVD+R te branden, maar Nero blijft maar vragen om de plugin, terwijl ik die allang geinstalleerd heb.
:confused:
 
Nou dat was simpel. Ik had de upgrades sinds SP2 nog biet gesponst. Alles is recht gekommen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan