Eigen film monteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroen Kampioen

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2003
Berichten
121
Beste computerliefhebbers,


Ik heb van een evenement flink wat filmmateriaal (bij elkaar zo'n anderhalf uur). Tevens heb ik nog zo'n 425 foto's van dit evenement. Voor de deelnemers aan dit evenement wil ik een DVD maken van al dit materiaal bij elkaar.

Ik heb daarvoor getracht WinDVD te gebruiken. Het monteren ging uitstekend, de film stak volgens het project uitstekend in elkaar. Maar toen ik hem vervolgens wilde branden via dat programma ging er van alles mis. Ten eerste duurde het een paar uur eer alles in het geheugen was geladen om te branden, omdat het programma namelijk alles af gaat spelen tijdens het maken van de film. Vervolgens was er - op een gloednieuwe computer - onvoldoende virtueel geheugen beschikbaar en werd de film vlak voor voltooing afgebroken.

Ik heb dus nog altijd niets kunnen maken. Heeft er iemand tips over WinDVD of zijn er andere (gratis) programma's beschikbaar waarmee gemakkelijk een eenvoudige film in elkaar gezet kan worden?

Hoor graag van jullie!


Groeten,
Jeroen.
 
Misschien Nero Vision Express?

Het programma is gratis bij een werkende versie van Nero6.

Dit kan je gebruiken om het nederlands te maken. Verder kan je lekker aan het puzzelen!

Heel goed programma!

James:)
 
Waarom gebruik je niet gewoon Windows Movie Maker?
Gratis.
Makkelijkste programma wat ik ken om een film of wat dan ook te maken.
"Kind kan de was doen".

Succes,
Fonz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan