Kan geen avi mpeg etc afspelen op mijn computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

rammstino

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2005
Berichten
8
Hallo! ik kan geen videobestanden afspelen op mijn computer, ik heb wel de juiste codecs, en ik heb veel verschillende mediaplayers geprobeert, maar die geven allemaal een foutmelding en moeten worden afgesloten,
kan iemand mij helpen?!
 
In BSPlayer (in dit geval) is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan

Vertel microsoft over dit probleem etc...

Dit krijg ik
 
En heb je het aan microsoft verteld? Met een beetje geluk opent zich, na het versturen van het rapport, een pagina uit de Microsoft Knowledge Base die je verteld waaraan het ligt.

James:)
 
Beste rammstino,

heb je iets toevallig in je Register veranderd of per ongeluk iets verwijderd.

eventueel een SysteemHerstel, mocht de Nood hoog zijn. (dus naar de datum gaan wanneer je, je PC het perfect deed. (dat het nog AVI, MPEG Files kon afspelen).

en dit is de laatste optie, download ACE Mega Codecs Pack Pro 6.03 >>>>
http://ftp.idilis.ro/windows/Codecs/ACEMCP603PRO.exe

deze Codec Pack verwijderd al je oude en onlangs geinstalleerde Codecs op PC. (zelfs die ene die je niet kon verwijderen, om 1 of ander reden).

Reboot je PC,,,,
en test het dan even uit....

Wens je veel succes....
 
Ik kreeg de melding van microsoft dat t aan de divx codec lag, dus heb ik het codecs pack van SickWithIt geinstaleerd,
nu speelt de film wel, maar nu is het geluid sneller dan het beeld:p hoe los ik dit op?!..

Ik moet dr wel ff bij melden dat de specs van deze pc niet erg geweldig zijn..
Celeron 400mhz
Intel 82810 Graphics Controller
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het probleem al opgelost, gewoon door simpelweg vlc mediaplayer te gebruiken
 
Beste rammstino,

het doet me goed om te horen dat het gelukt is....

perfect :thumb:
 
Geplaatst door rammstino
Ik heb het probleem al opgelost, gewoon door simpelweg vlc mediaplayer te gebruiken


Zet dan de vraag even op opgelost.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan