Hoe van avi naar dvd ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

kira

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2004
Berichten
179
Hallo,

Ik zit met een probleem en krijg dit voorlopig niet opgelost.
Ik heb een film avi-bestand in het engels.
Nu zou ik dat avi-bestand op een dvd-tje willen branden, MET nederlandse ondertiteling, om in m'n dvd-speler te spelen. Maar het probleem is dat ik niet weet hoe. Kan iemand mij helpen
Groetjes.
 
Hallo,

Ik heb de tips van Wim1960 bekeken. Alles ging goed met de ondertiteling, zoals synchroniseren en omzetten naar een SSA-file. Doch bij de volgende stap loopt het mis: daar moet ik Virtualdub opstarten, dan moet ik in "file" "open video file" aanklikken. Dan krijg ik de volgende fout:

Couldn't locate decompressor for format "XVID" (unknown).
Virtualdub requires a Video for Windows (VFW) compatible codec to decompress video.
DirectShow codecs, such as those used by Windows Media Player, are not suitable.

Wat is er mis gegaan ?????????????
groetjes.
 
Met WINAVI gaat dit makkelijker, ook moet je vobsub.exe installeren voor de ondertekst.
Vergeet niet de avi en ondertekst dezelfde naam te geven.
 
Geplaatst door kira
Hallo,

Ik heb de tips van Wim1960 bekeken. Alles ging goed met de ondertiteling, zoals synchroniseren en omzetten naar een SSA-file. Doch bij de volgende stap loopt het mis: daar moet ik Virtualdub opstarten, dan moet ik in "file" "open video file" aanklikken. Dan krijg ik de volgende fout:

Couldn't locate decompressor for format "XVID" (unknown).
Virtualdub requires a Video for Windows (VFW) compatible codec to decompress video.
DirectShow codecs, such as those used by Windows Media Player, are not suitable.

Wat is er mis gegaan ?????????????
groetjes.
je hebt waarschijnlijk niet de juiste codecs op je pc staan. zoek even naar codecs packs zoals klcodecs
 
Neen, maar fddshow mag ik persoonlijk niet...:D
Werkt niet echt op mijn computer, dus gaan we voor het codecpack:)

James:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan