teveel mp3's op DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

madmuppet

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
Berichten
2.273
ik heb met mijn DVD speler nooit problemen gehad met cd's waarop ik mp'3-tjes heb gezet.
Zelf gebrandde DVD's met video zijn ook geen probleem.

Gisteren heb ike echter een DVD met ongeveer 1000 mp3-tjes gemaakt, maar mooi dat ie die dus niet wil lezen. Kan het zijn dat dit teveel bestanden zijn voor mijn DVD spelertje, of zou het probleem misschien (ooK) zitten in de lengte van de bestandsnamen?

Mijn DVD speler is een JVC XV-N33. Speelt volgens de fabrieksopgave ALLE courante formaten DVD en CD
 
Krijg je een melding op de display of het tv-scherm wat er mis is? Het zal, denk ik, veel gemakkelijker zijn om zo achter het probleem te komen en meteen ook een oplossing te vinden.

Greetz : Jer:cool:en.
 
Laatst bewerkt:
Op de display verschijnt de melding "disk error"
 
Doet die dat met alle dvd's?

Greetz : Jer:cool:en.
 
Ik heb ook wel eens een DVD gebrand met MP3's, maar die pakte hij ook niet.. CD's met MP3 daarintegen zonder problemen. Hetzelfde met videoclips. Denk gewoon niet dat dat kan op DVD...
 
Toch eigenaardig, heb zelf ook dvd's met mp3's, en die werken perfect.

Ik denk dat ik je de oplossing schuldig zal blijven. :(
Sorry hoor. Moest ik er nog opkomen, dan laat ik het zeker weten.

Greetz : Jer:cool:en.
 
Verschilt per DVD speler. De 1 leest het wel, de ander niet.. je hebt ook spelers die geen DVD+R lezen bijv.
 
Probeer misschien eens om al diezelfde mp3's op een dvd-rw te branden. Het zou kunnen dat het toevallig een slechte dvd was, en dat zou wel goed nieuws zijn.

Greetz : Jer:cool:en.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan