rar te groot

Status
Niet open voor verdere reacties.

ceeslm

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2003
Berichten
235
ik heb een rar bestand gedownload van 4,21 gb en als ik hem uitpakt met win rar krijg ik op het einde een bericht van;
''ntfs te groot'' en iets van 4gb er achter.
wat doe ik fout?
het heeft me twee weken gekost om het binnen te halen en ik draai op win me
 
Dan heb je een "probleem" aangezien fat32 geen files groter dan 4gb aan kan. NTFS kan dat wel maar ME kan niet met NTFS overweg.

Upgraden naar win2000 of XP is daarom aan te bevelen
 
kan ik ze niet splitten tydens het uitpakken ?
want hy bestaat ui 95 bestanden
 
Laatst bewerkt:
Dat zou best kunnen maar dan krijg je de melding dat winrar bestanden mist (staan nl ergens anders)
 
Waarschijnlijk heb je dan een .ISO bestand gedownload van een DVD ;)

Opdelen (als dat al mogelijk was) heeft geen zin, omdat de iso dan niet compleet is.

Maar als je de hele rar binnenhebt kun je die misschien op dvd branden en bij iemand anders (die wel XP heeft) uitpakken en dan terugbranden op dvd
 
Als je vaker zulke bestanden gaat downloaden, dan kun je beter overwegen om (als je systeem geschikt is) over te stappen op Windows XP.

Een groot deel van de films wordt nl als complete ISO aangeboden en is dus iets van 4,5 GB ;)

Om die op te slaan moet je toch NTSF bestandsysteem gebruiken en XP, omdat de oudere windows dat niet ondersteund.
 
hmm, volgens mij kun je met win2000 ook NFTS gebruiken.
 
Dat wel, maar persoonlijk zou ik niet de voorkeur geven aan win 2k omdat daar de ondersteuning voor afloopt (af zelfs al voor afgelopen is).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan