probleem achter branden mp3

Status
Niet open voor verdere reacties.

jointhan

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2005
Berichten
37
hallo,

ik heb een mp3-cd gemaakt op een cd-rw maar wanneer ik de cd probeer af te laten spelen op mijn cd speler werken wel alle liedjes maar sommige (dus NIET allemaal) stoppen na 30 seconden (eerst speelt er dus 30 seconden af en dan volgt er 1 second een biep en dan komt het volgende liedje).

hier geef ik jullie enkele gegevens:
de cd-rw: EMTEC CD-RW 700MB 80 min 1x-4x
de cd writer: hewlett packard cd-writer plus 9100 series
de cd-speler: audiosonic...(weet ik niet precies welk soort) maar er staat wel op dat het cd-r, cd-rw en mp3 kan afspelen...
het programma: Nero burning cd-rom (nero-express)

bedankt

P.S. als ik met dezelfde writer en dezelfde CD een audio-cd met nero maak werkt die wel perfect en ik denk ook niet dat het probleem aan de speler ligt want die is al eens gemaakt en het probleem was voor de maak en erachter nog steeds:(:( :( :( :( :(
 
kan meerder oorzaken hebben:
Je speler ondersteund geen mp3's tot een bepaalde bitrate of variabele bitrate, of het bestand is beschadigd/onleesbaar
 
maar dus dat kan als ik dat bestand rechtreeks download dat het dus beschadigd is (wss zodat het niet kan gebruikt worden)

hoe kan ik het dan maken:8-0: :eek:

thanks i hope you'll answer soon ;-)
 
als het bestand beschadigd is moet je dat ook merken als je dat mp3bestand normaal afspeelt op de pc.
Of er reparatiemogelijkheden zijn om mp3 te reparen weet ik niet, maar opnieuw downloaden lijkt mij een eenvoudigere oplossing
 
maar eum: op computer speelt het normaal af en als het een audio cd zou zijn met dezelfde liedjes werken ze ook allemaal:rolleyes:

ik denk dat het probleem is dat die liedjes beschermt ofzo zijn om op een mp3 cd te zetten maar ik weet niet hoe ik dan een cd kan maken met meer dan 50 liedjes...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan