tvkaart geen geluid

  • Onderwerp starter sjoerd1981
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sjoerd1981

Hallo

Heb vanmiddag een tv kaart gekocht een Pinnacle PCTV Stereo .
Heb hem geinstaleerd dat gaat goed heb beeld maar krijg met geen mogelijkheid geluid er op.

Mijn geluidskaart is een soundblaster live 5.1 en ik werk onder XP.

Zat nog 1 klein snoertje bij een externe audio cabel maar zou niet weten wat ik met dat snoertje zou moeten doen.

Hoop dat iemand raad weet dat ik hopelijk nog even kan genieten van me nieuwe tv kaart:eek:

gr sjoerd
 
Dat kleine snoertje, moet vanaf je TV-kaart naar de "Line in" van je geluidskaart. Je moet wel zorgen dat bij de Windows volume de "Line in" niet op "Dempen" staat.
 
hey...ik heb dezelfde pinnacle gekocht en krijg ook geen geluid, ik heb alleen dat snoertje er niet bij gekregen. Weet iemand hoe zo'n snoertje heet en of het in de winkel te koop is?
 
1. weet iemand ook specifiek welk kabeltje? want de vorige keer had die verkoper mij een kabel gegeven, maar die werkt niet.

2. en van waar naar waar moet ik dat kabeltje doen

dit is de achter kant van mijn pc, onderste is de tv kaart
IMGP0844.jpg
 
Je moet een kabeltje hebben, die aan twee kanten een mini jack connector heeft.(koptelefoon aansluiting)

Deze moet in de derde aansluiting (van links af) van je TV-kaart, naar de "line in" van je geluidskaart.(blauwe aansluiting geluidskaart)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan