PCI pakt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Berichten
1.327
Bij het opstarten blijft min windows XP scherm , wel 3 minuten plakken met gevolg dat na het opstarten deze melding op het scherm komt, zie attachement,

alles zit goed vast in computer maar de PCI geluidskaart werkt niet alsook niet de PCI extra USB kaart, wat kan ik hieraan doen ?
 

Bijlagen

  • error.jpg
    error.jpg
    17,4 KB · Weergaven: 31
hoi ik heb even gegoogled en ben hier op uit gekomen

klikje

voor je pci geluidskaart en extra usb kun je waarschijnlijk drivers voor downloaden

door op www.google.nl te gaan zoeken op everest kun je zo je hele systeem nakijken op de juiste namen van de fabriekant endan kijken of je drivers kunt vinden
als je ze op de site van de fabriekant niet kunt vinde
kijk dan even op driverguide.com <-- op deze site krijg je wel een reclame popup :)
als je bekend ben bij die site weet je hoe je kunt inloggen

ik kan het je zo niet geven ivm de regels op helpmij .nl
 
Geplaatst door total_recall
hoi ik heb even gegoogled en ben hier op uit gekomen

klikje

voor je pci geluidskaart en extra usb kun je waarschijnlijk drivers voor downloaden

door op www.google.nl te gaan zoeken op everest kun je zo je hele systeem nakijken op de juiste namen van de fabriekant endan kijken of je drivers kunt vinden
als je ze op de site van de fabriekant niet kunt vinde
kijk dan even op driverguide.com <-- op deze site krijg je wel een reclame popup :)
als je bekend ben bij die site weet je hoe je kunt inloggen

ik kan het je zo niet geven ivm de regels op helpmij .nl
Hoezo kan dat niet? Volgens mij mag je wel het wachtwoord en password door geven? En als het niet mag: ik zal het voor je doen:

Inlog: drivers
ww: all

als ik het goed heb
 
Dit mag inderdaad gewoon voor die site.:) Kijk maar eens rond op Helpmij, dan zie je dat de gebruikersnaam en wachtwoord wel vaker geplaatst zijn.
 
ok ok ok mijn excuses :) :D


EDIT: klopt idd rimsic die inlog voor driverguide
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan