probleem met Mpeg2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gotty

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2004
Berichten
491
Hoi,

ik heb een film gedownload en die kan ik afspelen met de windows media player classic van k-lite codec pack
en quicktime, maar ik wil hem ook kunnen afspelen met mijn reguliere speler: windows media player 9 dus ik allerlei editors gedowndload en geprobeerd om hem opnieuw op te slaan met een andere codec maar niets hielp, elk programma loopt vast, ulead videostudio hielp niet, windows movie maker niet. ik denk dat er een of andere bit of frame of audio-codec of video-codec niet met een van deze anderen willen samen werken. daarom heb ik een printscreen bijgevoegd van ulead video studio 7 en van quicktime ik voor bestands info

ik hoop dat iemand ziet waar de fout zit zo dat ik daar iets kan veranderen met een of ander programaatje of zo

p.s. het zal me een worst zijn welke extensie het bestand zal krijgen als het beeld maar minimaal een middelgoede kwaliteit heeft en voor geluid ben ik al met 128kbit tevreden

ik hoop dat jullie me kunnen helpen
 
Volgens mij is dat niet mogelijk! :confused: De film heeft altijd de codec nodig om de compresseerde data te lezen! Maar k weet 't niet 100% zeker!
 
mangel die mpg eens door gspot, hierbij kan je precies zien welke specs dit mpgbestand heeft en of je evt. nog aanvullende codecs nodig hebt.
 
Geplaatst door Freakiej
Volgens mij is dat niet mogelijk! :confused: De film heeft altijd de codec nodig om de compresseerde data te lezen! Maar k weet 't niet 100% zeker!

ik snap je antwoord/opmerking niet precies, het is echt een feit dat ik met dit bestand (zie plaatjes) geen kant op kan maar dat moet wel lukken met een decoder of zoiets om dat het bestand is af te spelen met media player classic en met quicktime
 
probleem mpeg2

Geplaatst door jackall
mangel die mpg eens door gspot, hierbij kan je precies zien welke specs dit mpgbestand heeft en of je evt. nog aanvullende codecs nodig hebt.

ik heb mangel ingetoest bij zoeken op gebruiker maar hij vindt niets, kun je een link in de topic zetten van dat topic, liever geen text copieren zodat ik die HELE topic door kan lezen
 
Ik heb al vaker hier gemeld en ervaren met diverse gebruikers, dat het simpelweg downloaden van meerdere codecpacks alleen maar leidt tot onderlinge conflicten.
Dus wanneer jij dit filmpje wil bekijken met WMP 9 zal je daar de juiste codecs voor moeten downloaden van de site van Microsoft.
Het probleem wat je dan zult ondervinden is dat die ruzie gaan maken met het pakket van K-Lite.

Jackall bedoelde met "mangel", als in het werkwoord "mangelen", dat dat gedownloadefilmpje nog een keer bekeken zou moet worden door Gspot.
Dus wanneer jij op "mangel" gaat zoeken, zal je niets vinden. Op Gspot zoeken geeft meer effect.

Fonz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan