dvd copy

Status
Niet open voor verdere reacties.

rama

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2001
Berichten
1.270
Hallo ik heb een dvd gekocht, waarvan ik met nero een copy wil maken. Het probleem is dat nero aangeeft dat die beveiligd is. Is hier wat aan te doen, of mag dit niet voor eigen gebruik. Gr. rama
 
nee, dat is soms te omzeilen. Maar mogen we niet verder op ingaan:


# Onder warez valt: illegale software, crack's, serienummers, kortom dingen waar je normaal gesproken een licensie voor nodig hebt.
# Je mag dus nooit warez plaatsen op de site (dus ook geen link's of bijlage's die warez bevatten!).
# Naar warez mag je nooit vragen!
# Ook het vragen naar cd en dvd hoesjes is op helpmij niet toegestaan i.v.m. de copyright rechten.
# Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma),
maar absoluut geen link(s) plaatsen naar waar je het vandaan hebt!

Huisregels
 
Ik dacht dat een copy voor eigen gebruik wel toegestaan was.
 
Oke ik ga het proberen bedankt.


En Rimsic je heb gelijk het is niet te controleren, maar een beetje vertrouwen mag ook wel.
 
zolang als de orginele versie bij jouw in huis is en de kopie ook dan kan niemand daar iets aan doen.
 
is het en dual layer brander?
zo ja kun je met dvd decrypter
een iso maken die dan weer branden met dvd decrypter
dan heb je een voledige copie
de beveiliging wordt er af gehaald door dvd decypter
 
Geplaatst door puppie
zolang als de orginele versie bij jouw in huis is en de kopie ook dan kan niemand daar iets aan doen.
Dat is logisch maar dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde dat het niet te controleren is wanneer iemand iets voor eigen gebruik brand. Of om te verkopen. Dat zie je niet aan iemands muis bewegingen.
 
Oke het werkt prima, bedankt voor jullie reactie. Gr. rama
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan