MSN 7.5 heeft mijn geluid soort veranderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

emal75

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2004
Berichten
47
Vanaf het moment dat ik MSN 7.5 op mijn pc geinstalied heb, is de geluid van mijn pc veranderd alsof ik alles van een zaal hoor. Ik bedoel alles krijgt een soort echo effect.. Weet iemand een oplossing????? Ligt het aan mijn geluidskaart of is er iets ingeschakkeld dat ik hem terug kan zetten
In verwachting van jullie antwoord verblijf ik..

alvast bedankt
 
Even een paar vraagjes:
- Welke Windows heb je
- Wat bedoel je precies met het geluid van je pc? Bedoel je hiermee de Windows-geluiden of ook wanneer je muziek draait?
- Bij sommige geluidskaarten zit software waarmee je de geluidsinstellingen kan resetten. Is dit bij jou ook het geval?
- Welke geluidskaart heb je?
 
Laatst bewerkt:
Topic verplaatst naar juiste sectie.
 
Ik heb xp pro als besturingsys....
Met de geluid van mijn pc bedoel ik alle geluiden ik bedoel alles wat ik van de pc hoor heeft echo effect..
De geluidkaart van pc zet in de moederbaord en die is van SIS familie.. over geluidkaart software weet ik niets misschien u kunt mij wijzen waar dat is

bedankt voor u snelle reactie
 
De "SIS-familie" is nogal groot.

Ga naar start->configuratiescherm->Spraak, geluid en geluidsapparaten->geluiden en audioapparaturen.
Er opent een nieuw venster. In dat nieuwe venster staat boven volume (waarschijnlijk naast een afbeelding) een type geluidskaart. Vertel even welke dat is.

Klik ook gelijk even op geavanceerd en vertel even hoe het daar staat (geluidsregeling). Een screenshot (CTRL+Screenshot en dan plakken en opslaan via paint) is ook goed.

Succes:)
 
Geplaatst door emal75
hoe kan ik die screenshoot sturen?
Als die niet te groot is als bijlage op het forum (max 100 kb). Bij een nieuw bericht net boven plaats bericht staat bladeren. Dan kan je hem opzoeken.

Download en installeer even de nieuwste drivers van de geluidskaart: http://www.sis.com/download/
In het eerste rijtje even audio drivers aanklikken.
Dan in het tweede rijtje 7018 aanklikken.
In het derde rijtje Windows XP aanklikken.

Daarna de aanwijzingen volgen.

Daarna installeren.

Succes:)
 
Geplaatst door emal75
er komt die screen shoot
Maximale grootte is 100 kb.
Ik hoef alleen maar dat stukje met die geluisregelaars. Niet de rest van het scherm.

Ik ga morgen weer verder denken.
 
hier het komt ik hoop dat deze keer het gelukt is...
 

Bijlagen

  • naamloos3.jpg
    naamloos3.jpg
    23,7 KB · Weergaven: 36
Geplaatst door emal75
hier het komt ik hoop dat deze keer het gelukt is...
Ik mis het bovenste rande van dat venster. Daar staat in waar de schuifregelaars voor zijn. Dat is handig om te zien:D

Zou je nog even een nieuwe screenshot willen maken met het bovenste randje?
 
Mijn problem is opgelost

Ik heb vandaag nieuwe audio software (SIS 7018)dat jij heeft mij laten zien gedowenload, en opnieuw geinstalird. Dat heeft heel goed effect gehad want nu is alles normaal zoals het horen moet. Ik wil je RVE123 van harte bedanken voor je adviezen.. en moeite

Tot de volgende keer

Groetje emal..:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan