van meerdere muziekbestanden 1 maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Handige Harry

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2003
Berichten
63
Weet iemand hoe ik van meerdere muziekbestanden een bestand kan maken? Dan kan ik bijvoorbeeld met het bewerkings progje Audacity het hele bestand inladen, om de blanke delen uit een mp3 halen. Ik heb van de Golden Earing "Naked III"gedownload maar dit zijn aparte bestanden dus je hoort de blanke delen in de cd. Als ik de aparte bestanden in Audacity download opent hij voor ieder bestand een aparte venster. Zo kan ik niet de Blanke delen eruit halen.



Groetjes Jan
 
Nou, in AUDACITY kun je ieder geopend bestand toch kopieren of knippen en dan plak je het achter het 1ste bestand en zo maak je zelf 1 groot bestand. Dan kun je natuurlijk niet meer naar het derde nummer of zo gaan, want je hebt er 1 lang nummer van gemaakt.
 
hoi Pablo

Ik ben met kopieren en plakken bezig geweest maar ik zal wel iets fout doen. Ik klik op bestand in Audacity dan zeg ik openen, dan selecteer ik mijn muziek bestanden die ik wil hebben, dan klik ik 1 bestand aan, openen en dan wordt dat ingevoerd in Audacity. Dan zeg ik weer bestand openen dan komt weer dat muziekbestand, dan klik ik een bestand aan wat ik daar achter wil hebben, zeg ik kopieren maar wat ik ook probeer ik krijg hem niet geplakt. Het zal wel een simpel iets zijn maar ik zie het noch niet. In het menu bewerken zit wel een plakken knop maar dat is volgens mij om in Audacity zelf te knippen en te plakken.

Groetjes Jan.
 
Hoi,

Nadat je 1 bestand geopend hebt, klik je weer op openen en open je een tweede bestand. Daarvoor opent AUDACITY dan een nieuw venster. In dat venster van het tweede bestand selecteer je het gehele bestand, klik dan op kopieren, ga dan terug naar het andere venster met het eerste bestand, ga aan het einde staan en klik dan op plakken en dan komt je tweede bestand erachter. Als je dat een paar keer doet, krijg je dus 1 groot bestand. Dat kun je dan als MP3 of WAVE opslaan.

Succes!!
 
van meerdere muziekbestanden een maken

Ik heb het voor elkaar Pablo; Ik had zitten proberen, en nog eens proberen, en boos geworden, en verdrietig geworden en ik kwam er niet uit, maar nu heb ik het dan dankzij jou dan toch voor elkaar,ook het gedeelte van James 007 over dat editten gelezen waar veel interessante dingen in staan. Hartelijk dank voor jullie antwoorden.


Groetjes Jan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan