Creative Muvo² - Jogproof of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Systemizer X100

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 mei 2003
Berichten
1.636
Zijn hier mensen die een Creative Muvo² hebben? Ik zou namelijk graag willen weten of de Muvo² jogproof is. Niet dat ik jog, maar het moet wel tegen een beweginkje kunnen, en niet alle HD MP3 spelers zijn schokbestendig (met flash mp3 spelers heb je daar geen last van).
 
ik zou maar uit kijken met die creative mp3 spelers ik heb er 3 gehad van 1gb alle 3 niet meer dan 512mb te laden de rest doet het gewoon niet,dus kijk maar uit.
Ik heb nu een JVC 1gb en werkt perfect ,zit ook een radio in
 
Hmm... Ik heb hier niet zo heel veel keus namelijk. Bij de Paradigit kun je voornamelijk Creative mp3 spelers krijgen (ook wel een paar anderen maar het zijn voornamelijk Creative spelers met een beetje opslagvermogen) en bij de MyCom kun je voornamelijk iRivers en Creatives krijgen.
Dan lijken me een iRiver de beste keuze, maar ik moet er wel eentje hebben met een lithium-ion accu eigelijk, of anders een AA batterij met een lange levensduur.
Dan kom ik dus op de iRiver T10, maar die lijkt me vrij duur, bij de MyCom is die €200,- ...

En van die JVC mp3 speler, daar heb ik nog nooit van gehoord :confused:
 
Geplaatst door Systemizer X100
Hmm... Ik heb hier niet zo heel veel keus namelijk. Bij de Paradigit kun je voornamelijk Creative mp3 spelers krijgen (ook wel een paar anderen maar het zijn voornamelijk Creative spelers met een beetje opslagvermogen) en bij de MyCom kun je voornamelijk iRivers en Creatives krijgen.
Dan lijken me een iRiver de beste keuze, maar ik moet er wel eentje hebben met een lithium-ion accu eigelijk, of anders een AA batterij met een lange levensduur.
Dan kom ik dus op de iRiver T10, maar die lijkt me vrij duur, bij de MyCom is die €200,- ...

En van die JVC mp3 speler, daar heb ik nog nooit van gehoord :confused:

Ik heb die JVC nu 1 maand bevalt perfect
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan