Meerdere films op een dvd branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thunderheart

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2005
Berichten
9
Hallo Forumleden.

Mijn vraag gaat over branden van twee of drie films op een dvd.

Met winavi heb ik films(avi) geconverteerd naar dvd bestanden (VOB) deze films zijn ongeveer 1,5 gb groot.
Nu wil ik graag meerdere van deze films op één dvd branden. Ik heb het geprobeerd met Nero, maar dat gaat niet omdat de files dezelfde naam hebben(andere naam geven helpt niet, worden niet meer herkent door Nero).
Is dit wel mogelijk en zo ja Hoe, en welk programma moet ik hiervoor gebruiken?

Alvast bedankt
 
:thumb:

Ik ben nu op zoek naar precies een zelfde programma.Ik heb gisteren ook meerdere afleveringen van een tvserie omgezet van avi naar DVD(winavi)
Nu wil ik ze dus op de juiste volgorde achter elkaar aan hebben.
Nu heb ik met DVD2ONE de bestanden samengevoegd maar Nero gooit dan de volgorde van de bestanden weer door elkaar zodat ik bv. bij aflevering 3 begin en vervolgens naar aflevering 1 ga.

Ik ga nu DVD author nog even proberen,maar dit soort programma's gooien de audio meestal weer uit sync.
 
DVD Author werkt dus wel alle hoofdstukken worden herkent en hij speeld af met de juiste volgorde.
 
Ik gebruik DVDshrink om te re-autoren
en zet het geheel op dvd met nero

Greetz,
John
 
Probeer het eens met DVD shrink,, die gebruik ik maar ik heb nog nooit geprobeerd meerdere delen/films achter elkaar tezetten.
 
Om meerdere films op 1 DVD te plaatsen gebruik ik Nero en de functie "Copy Multiple DVD-Video to One" (kopieer meerdere dvd-video's op 1 dvd). Dan kun je de films afkijken en kun je switchen.

Ik heb hier maar 1 duidelijke wens en misschien dat iemand hier de oplossing voor weet. Nadat de DVD in de speler is gedaan, zou ik graag een openings-scherm willen zien met de keuze van de films. Nu start automatisch de eerste film op en daarna kun je met een menu of de afstandsbediening naar de volgende film gaan. Alvast bedankt voor een suggestie.
 
Ik gebruik ConvertXtoDVD, kan ik een menu mee maken en gewoon verschillende .avi toevoegen.. Daarvan wordt dan één geheel van gemaakt die ik daarna kan branden met een programma naar keuze. Nog geen problemen mee gehad!

gr Stijn
 
Films downloaden

Hallo,

Misschien niet via de juiste weg, maar hoe kan ik films downloaden van internet. Films, gewoon die je ook in de bisocoop ziet of films voor mijn kinderen. Geen erotische films! Via welke site kan dat, ook eventueel met ondertiteling.

Ik zit nog niet zo lang bij deze site, dus ik hoop dat iemand mij kan helpen, ook al is dit waarschijnlijk niet de juiste weg.

Groeten,

Peter
 
p2p programma's, warez-sites of usenet... ik gebruik vooral warez

gr
 
Hallo,

Misschien niet via de juiste weg, maar hoe kan ik films downloaden van internet. Films, gewoon die je ook in de bisocoop ziet of films voor mijn kinderen. Geen erotische films! Via welke site kan dat, ook eventueel met ondertiteling.

Ik zit nog niet zo lang bij deze site, dus ik hoop dat iemand mij kan helpen, ook al is dit waarschijnlijk niet de juiste weg.

Groeten,

Peter

Ik gebruik hiervoor nieuwsgroepen. Kijk es op http://www.binaries4all.nl/beginners/ voor een uitgebreide uitleg. :thumb:
 
downloaden !?

Beste copieerders..

Ik gebruik altijd nieuwsgroepen om te downloaden.

Het makkelijkst werkt FTD (www.ftd.nl volgens mij) dat is een programmaa'tje wat je in staat stelt heel veel films, programma's en muziek binnen te halen.

Voor het eigenlijk downloaden gebruik ik dan newsleecher (www.newsleechter.com) in combinatie met een payserver van in mijn geval Eweka, ok dat kost 7,50 piek per maand, maar dan heb je altijd een hoge download-snelheid.

Ik heb een adsl abo van Telfort van 20 Mb/ps en haal een DVD film binnen een minuut of 10 van FTD.

De grap is dat je bij Torrents e.d altijd moet opletten voor minder mentaal begaafden ( ;) ) die virussen e.d meesturen, daar heb je bij FTD geen last van, let wel.. het blijft internet, maar bij FTD is het mij nog nooit overkomen dat er ergens een virus of andere troep in een post zit.

Op ftd vind je veel, je kun ook kijken op www. ftn2day.nl en voor andere films van de meer oogstrelende natuur :p is er altijd ook nog www.kleverig.nl

Succes met binnenhalen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan