programma om 3D figuren te maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
Berichten
2.541
mijn grote droom is altijd al geweest om games te maken. Nu ben ik van plan om mij daar serieus mee bezig te houden. Uiteraard kun je niet alles in 1 keer en in eerste fase zou ik willen leren tekenen in 3D. In tweede fase zou ik dan willen ventjes leren lopen. Heeft iemand een programma om te kunnen tekenen in 3D en dan speciaal om games te kunnen ontwerpen? Ik zou dit zeer op prijs stellen:)
 
ik heb blender gedownload en ik moet zeggen: het is verbluffend:D. Nu heb ik nog niets getekend en het ronddraaien gaat zeer vloeiend, maar als ik al een aantal voorwerpen zal getekend hebben, zal mijn systeem dan nog vloeiend willen draaien?(geforce 5200, 1.5 ghz 1800+ en 512 ram)? Nu kan ik dit uiteraard nog niet goed:p en daarom wilde ik vragen: heeft iemand een handleiding voor blender?
Oja: als ik wat zit rond te draaien met dat kubusje komt mijn cpu al op 100 procent:confused: (90 procent gaat dan uit naar blender)
 
Fijn dat blender bij jou wel werkt, bij mij valt de stroom van men computer als ik dat wil runnen... en ik heb het al zo vaak geprobeerd...:( Het lijkt gewoon of de harde schijf stilvalt op dat moment:confused:

Dus jij had geen problemen bij het starten van Blender?

James:)
 
nops:p alleen dat het lang duurt tegen dat hij opstart:(. Te zwakke voeding? videokaart, cpu en ram worden intensief gebruikt;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan