tekst uit liedje halen

Status
Niet open voor verdere reacties.

berehap

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2005
Berichten
330
bestaat er ook een programma waarmee je bij een liedje de tekst eruit kan halen? zodat je alleen de muziek overhoud?

alvast bedankt
 
ik denk het niet want de stem is voor de pc dezelfde data als bv de gitaar je kunt mischien wel iets spelen met een equalizer maar ik neem aan dat je het voor karaoke wilt hebben?
 
jep, ik wil het voor karaoke gebruiken, en het mooiste zou zijn als ik het zonder tekst zou kunnen
 
In sommige programma's heb je zoiets als een voicekiller, maar dat haalt alleen een bepaald frequentie-gebied weg uit het nummer. je hoort het dan evengoed nog zachtjes op de achtergrond en alle instrumenten in dat gebied hoor je ook niet meer. maar misschien is er ook wel een echte karaoke-versie van dat nummer te downloaden?
 
john en ron - ik heb drie haren op mijn borst, ik moet alleen die melodie hebben :D :p
 
In NERO wave editor is een karaoke filter te vinden. Of dit werkt zoals je wilt weet ik niet, ik ben het al eens tegengekomen maar heb het niet geprobeerd omdat ik dat niet nodig heb... Sukses!
 
ik heb eens gezocht naar dat nummer met div bekende progs maar is moeilijk te vinden zwijgen van een karaoke versie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan