tv kaart aansluiten op videorecorder(welke kabels)

Status
Niet open voor verdere reacties.

michellemybelle

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2004
Berichten
38
Ik wil graag mijn pinnacle tv kaart aansluiten op mijn video recorder. Welke kabel heb ik hier voor nodig?? Ik heb een site waar een hoop kabels staan afgebeeld naar ik heb geen idee welke van toepassing zijn voor mijn videorecorder/pc

hier zijn plaatjes van videorecorder en pc
IMGP0783.jpg

IMGP0844.jpg

(onderste is mijn tv kaart)
 
Die rechtsonder(1e plaatje) is de (Coax) uitgang vermoed ik. Deze moet naar je 4e aansluiting(van links af) op je Pinnacle TV-kaart.
 
Okay een witte antennekabel vanaf die 4e uitgang naar de coax gekoppeld.
Ik startte PCTV Vision en verandere de video ingang van tv naar S-video
Untitled-1copy.jpg


ik heb de video recorder inmiddels al op play gedaan, maar het beeld blijft zwart. Moet capturen misschien via een ander programma doen, of heeft iemand een oplossing?
 
verandere de video ingang van tv naar S-video
Waarom de instelling op S-video? De Coax aansluiting is geen S-video aansluiting.

Andere instellingen ook geprobeerd?
 
Nou ik heb sinds kort ook video's overgezet op dvd's en je hebt de volgende spullen nodig\

het scartblokkje kun je bij de fixet of andere bouwmarkten kopen


je drukt het scartblokje achterin je video player en je zet de schakelaar op OUTPUT

dan doe je dat gele kabeltje in de gele aansluiting van het scartblokje en in de gele aansluiting van je tvkaart

dan doe je de rode en witte stekker achter in het scartblokje en doe je het uit einde van de kabel in de LINE IN ingang van je pc

Dan download je nog even ulead videostudio 9.0
www.ulead.com LET OP het is wel een 30 daagse probeer versie

als je dan ulead start kies je voor MOVIE WIZARD vervolgens klik je op CAPTURE

verder wijst het zich vanzelf

ik hoop dat ik u nu goed heb geholpen

greetz

:cool:
 

Bijlagen

  • video 2.jpg
    video 2.jpg
    20,8 KB · Weergaven: 85
thanks, ik heb alle onderdelen, ook het gele(tulp) kabeltje, maar ik krijg mijn beeld in zwart wit. Hoe kan dat? en hoe kan ik het in kleur krijgen?
 
gebruik je nu dat ulead programm ??

zo ja dan zou ik toch even naar dat tulp stekkertje kijken (die gele) ik heb er teminste geen problemen mee gehad en anders moet je even bij de instellingen kijken

misschien dat je iets verkeerd hebt staan

greetz :cool:
 
Ik gebruik nu dat Ulead programma en momenteel kijk ik naar het gele kabeltje. Ik heb m gisteren gekocht voor drie euro bij een computerzaak en het is een videokabel en het past ook goed in de uitgangen. Daarom vind ik het zo raar dat ie het nog niet doet.
 
Oke als je ulead opstart en de goede stappen hebt genomen dan kun je het volgende doen

u geeft de juiste bron aan dat doet u als volgt klik op het pijltje omlaag achter source deze moet worden ingesteld op uw tv kaart

dan moet hij het doen

greetz :cool:
 
Help

Geldt eerdere uitleg ook voor de volgende videokaart:
ATI Rage Fury Pro\Xpert2000Pro
chip: Rage 128PRO 11.(AGP 4xPCI)?
De kaart heeft een tv-out.

Heb alle stappen volgens eerdere beschrijving uitgevoerd, maar bij werkt het niet.

Ik wil mijn vhs-banden naar pc (cd/dvd) omzetten.

Wie kan mij helpen???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan