mswmm naar mpeg v moviemaker

Status
Niet open voor verdere reacties.

helma

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2003
Berichten
332
Ik heb met windows moviemaker, een homevideo gemaakt.
Deze heeft de extensie mswmm gekregen, maar ik krijg deze niet omgezet (met bv tmpeg,nero,pinacle trex) naar de mpeg.
Zodat ik de film zo kan bewerken, dat ik deze op een gewone dvd speler kan bekijken.

Wie wil mij helpen??

groetjes
 
.mswmm is de extensie van een project. Je zult in MovieMaker ook nog moeten kiezen voor 'Film Opslaan Als...' en dan krijgt je film de extensie .wmv waarmee Nero wel uit de voeten kan.

moon
 
meestal is de film zelf een groter bestand als de extensie maar als je die niet opslaan als doet zoals moon zegt bewerkt moviemaker de film steeds opnieuw bij opstarten
zie het maar als een playlist en een mp3 tje
 
zelfde probleem

wel dat probeer ik van naar die andere extensie te doen, maar ik heb die optie niet als je zo op die pijl moet drukken voor meerdere mogelijkheden..
 
Help mswmm naar mpeg

ik heb een video gemaakt en nou wil ik hem opslaan zodat ik deze met windows mp ik afspelen maar als ik wil opslaan op mijn computer wil die niet en komt dit er voor:(

windows movie maker cannot save the movie to the sepcified location verify that the original source files used in your movie are still available, that the saving location is still available, and there is enough free disk space available, and then try again:confused:

can somebody help me plz:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan