super dvd creator 8.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crispy32

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2005
Berichten
26
Oi, ik heb een vraag... als ik 1 film van 700mb op dvd brand gaat alles prima, met vobsub heb ik er ondertiteling bij, ik converteer met winavi. Maar als ik een film in 2 delen heb dan lukt het converteren wel maar de ondertiteling raakt zoek. Datzelfde probleem heb ik als ik via de trail versie van Super dvd creator meerdere films op 1 dvd wil branden. Ook dan neemt ie de ondertiteling niet mee.
EN..... ook als ik via winar de rar files om wil zetten lukt die ondertiteling ook niet....
Om nou elke film van 1400mb op 2 dvds te zetten is ook zo jammer....;)
Wie kan mij in 'blonde taal' uitleg geven over wat ik nou fout doe???
Thanx in advance:eek:
 
Beste Crispy32,

ik moet eerlijk zeggen, ik wordt er zelf niet veel wijzer van wat je opgeschreven hebt,

Dus de Process, van 1 Film van 700 MB met een ondertitel erbij van de formaat .srt of .ssa of .sub neem ik aan,<< dat gaat goed. Converteer je het naar een MPEG2 met WinAVI 7 <<<<laatste versie neem ik aan. Super DVD Creator ben ik absoluut geen Fan van (mijn mening),

maar splits jij die Film van 700 MB, en de Subtitels, of praten we hier over een Film van 2x 700 MB Formaat met 2x een .srt / .ssa / .sub ondertitel, (graag wat meer Info over dit).

en wat doe je nou precies met WinRAR ????

en waar gaat het precies verkeerd ???? !!!! WinAVI , Super DVD Creator ????
 
Ik kan mij idd goed voorstellen dat jij mij niet begrijpt :(
Als ik 1 film heb van 700mb met avi en srt file kan ik via Winavi converteren en ik brand met Nero. So far so good. Dat werkt en ik heb keurig de film EN de ondertiteling.
Maar sommige films bestaan uit 2 delen (via solarweb bijv hotel Rwanda, Hitch of The Island). Dan heb ik 2 avi files en 2 srt files. Via Winavi krijg ik ondertiteling niet mee.
Ik heb super dvd creator trail version gedownload omdat ik hoopte dan 1 film van 2 avi en 2 srt files te kunnen branden op 1 dvd. Of 2 afzonderlijke films op 1 dvd (ook samen 2 avi en 2 srt).
Nu heb ik bijvoorbeeld Hotel Rwanda op 2 afzonderlijke dvd's moeten branden.
Dat van die rar files kun jij negeren (ik heb ze omgezet naar avi en ben dan weer tegen bovenstaand probleem op).
Ik hoop dat jij mij kan volgen want ik ben echt een super beginner en vind het al heel wat :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan