cyclische redundantiecontrole

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Berichten
2.170
Bij het kopieren van een bestand vanaf een DVD-Ram krijg ik de volgende foutmelding:

cyclische redundantiecontrole

Vervolgens wordt het kopieren gestopt. Kent iemand deze melding?
 
Possible fixes:
  • Try cleaning the disc.
  • Try using DVD Decrypter to first rip the disc to your hard-drive, and then use DVD Shrink "Open Files".
    http://www.dvdshrink.info/dvd-decrypter.php
  • Try using your DVD writer to read the disc.
  • Try any combination of the above.
Even naar het nederlands:

  • Probeer je DVD schoon te maken.
  • Probeer gebruik te maken van DVD Decrypter om eerst je disk te rippen naar je harde schijf en dan DVD Shrink gebruiken om de files te openen.
    http://www.dvdshrink.info/dvd-decrypter.php
  • Probeer een DVD schrijver om de disc uit te lezen
  • Probeer een combinatie van alles wat hierboven staat.
 
Bedankt voor je reactie. Alle opties geprobeerd, maar hij blijft weigeren. Ook met decrypter.
Vreemd, want ik kan het bestand wel gewoon afspelen.
Zijn er andere opties?
 
Toevallig geen roodkleurig schijfje en/of van Tristar Columbia Pictures? Want je foutmelding wijst m.i. op een hardnekkige kopieerbeveiliging.

Probeer eens AnyDVD (laatste versie) te installeren en dan opnieuw.

Andere mogelijkheid is een beschadigd schijfje.
 
Geplaatst door mono
Toevallig geen roodkleurig schijfje en/of van Tristar Columbia Pictures? Want je foutmelding wijst m.i. op een hardnekkige kopieerbeveiliging.

Probeer eens AnyDVD (laatste versie) te installeren en dan opnieuw.

Andere mogelijkheid is een beschadigd schijfje.

Nee, het is een gewone DVD-RAM schijf die ik gebruik om opnames te maken van de TV, op mijn DVD-recorder. Ik heb in totaal 3 schijfjes waarop het concert van Live 8 staat. De eerste twee heb ik zonder problemen kunnen kopieren naar mijn HD, alleen de laatste wil niet. Ik moet zeggen dat ik op dat schijfje wel wat krasjes zie. Zou dat dan het probleem zijn? Want ik kan de schijf wel volledig bekijken op mijn DVD-recorder of op de PC met powerDVD.
Denk je dat AnyDVD toch zin heeft om te proberen?
 
Mono

Dan denk ik eerder aan een beschadigd schijfje inderdaad of zoals hierboven geopperd, een vuile lens van de DVD-brander.

AnyDVD lost dat probleem op zich niet op (geen enkele software overigens). Jammer genoeg.
 
mensen, bedankt voor de hulp. ik geef het maar op. ik ga de beelden opnemen op video en vervolgens weer terug opnemen naar DVD. In dat geval met een ander schijfje....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan