picasa2

Status
Niet open voor verdere reacties.

azer

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Berichten
505
Hoe kan ik afbeeldingen, opgeslagen in mijn "afbeeldingen" overzetten naar picasa?
Hoe kan in de harde schijf in picasa scannen op opgeslagen afbeeldingen? Thx:eek: :love: :cool:
 
zelf heb ik niet

heb je daar geen funtie importeren en dan een map selecteren
 
Na importeren vind ik de afbeelding niet terug in picasa
Hoe wel? thx:eek: :love:
 
hoi,

In picassa 2 via bestand kiezen "importeren van", dan op "apparaat kiezen" drukken" en dan voor map kiezen.

Je moet even geduld hebben als je op apparaat kiezen hebt gedrukt daar deze niet meteen werkzaam is.

Staat er nu een rood kruis bij de afbeelding dan op uitsluiten drukken , en dan op voltooien Hierna nog even een mapnaam invullen en dat moet het zijn.

groetjes leon
 
Het is juist bij dat laatste "map invullen" dat het fout loopt. Wat en waar moet ik daar invullen? THX!!!!!!!:love: :p
 
hoi,

Bij titel gewoon een mapnaam invullen, deze naam vind je dan in de bibliotheek van picassa terug. De andere opties laat je gewoon leeg.

groetjes leon
 

Bijlagen

  • picasa.jpg
    picasa.jpg
    18,5 KB · Weergaven: 17
Waar vind ik de biblotheek van pica terug? Thx
Kunt u een vb geven wat ik in dat "veld" moet invullen? Thx!!:thumb:
Ik vulde bovenaan "konijntje" in maar vond het weer niet terug
 
Laatst bewerkt:
hoi,

Als je picassa opent dan zie je links een kolom met allemaal mappen. Hier zou dan de map "konijntje" moeten staan. Heb dit net bij mezelf uitgetest (had dit ook nog niet gedaan) en hier werkt het.

Zie nu dat het makkelijker is om via "bestand" en dan "bestand aan picassa toevoegen" makkelijker is dan via "importeren van".

groetjes leon
 
Laatst bewerkt:
Geen konijntje te vinden!!!
Het was wel gelukt met webcam maar die foto is nu plots ook verdwenen
Ik zal nog maar eens proberen. thx:p
 
hoi ,

Lees mijn vorige bericht nog eens. Als dit niet werkt dan weet ik het helaas ook niet meer

groetjes leon
 
De afbeeldingen zijn wel terug te vinden in "mijn afbeeldingen" van win xp prof maar worden niet in picasa gezet. THX!!!:thumb: :love:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan