tv-opnames op dvd baranden

Status
Niet open voor verdere reacties.

jery

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2002
Berichten
21
Ik heb met Windows media center tv-opname gemaakt en op geslagen op mij pc is ongeveer 3 gb, daarna heb ik ze gebrand met nero burning en dan komt de probleem ik kan ze alleen maar afspelen op de pc en niet op de gewone dvd speler, …… wat doe ik fout? Of moet eerst de tv-opname om gezet worden naar dvd bestand en hoe? Graaaaaag wie mij kan helpen….ik wil mij tv-opnames op dvd kunnen branden en kunnen bekijken op gewone dvd speller en niet alleen op de pc. ……..graag reacties
 
Je zult je bestanden idd. om moeten zetten naar het DVD formaat.

Winavi werkt iig.
 
winavi heb ik gevonden, maar doet niks, het is net of die bezig is, maar blijft staan op 0%. ook na een uurje hij blijft staan op 0% dus hij blijft bezig maar gebuurd niks
 
Het lijkt er op dat je de dvd als dataDVD gebrand hebt en niet als videoDVD dit moet je aangeven in Nero.
 
de opname die ik wil zetten op dvd, heb ik op genomen met Microsoft w m center, dus ik moet toch eerst om zetten naar vob bestanden(dvd structuur) daarna kan ik branden met nerro...,,,,,,,,,,,,,,of heb ik hellemaal verkeerd,,,,,,,,,,,,,ik kom niet er uit helppppppppp aub lol
 
ik ben klein stap verder, ik weet nu dat de bestand dvr bestand is dus weet ik nu dat de opname van windows media center altijd dvr-ms bestan is, best wel onbekende extens. Hoe nu verder, hoe kan ik om zetten naar mpeg2 of vob bestanden want ik wil het op dvd krijgen en op gewoone dvd speler afspeln
 
heb gedownload Digital media Converter, maar dat is Evaluation versie dus het werkt voor geen meter en andere garatis versie kan ik niet vinden tot nu toe.......... Wie kan me nog helpen.....ik wil opgenomen video bestanden (dvr-ms) op mij hd, op genomen met windows media center branden op dvd zo dat ik kan afspelen op gewone dvd speler..................dvr-ms naaar dvd?
 
dvr-ms (op genomen door Windows media center) naar dvd bestand (vob), De oplossing is DVD santa, die kan dvr-ms om zetten naar vob bestanden ,,,,,,,,,,alleen hij zet de peelden op zijn kop weet iemand waar dat aan licht……….graag reactie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan