streamripper voor Windows Media Player

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
1.406
Ik vroeg me af of er ook een gratis streamripper te downloaden is speciaal voor Windows Media Player files? Ik heb nu een streamripper voor Winamp maar vroeg me af of er ook 1 voor de WMP is, zo ja waar kan ik deze downloaden. En dan ook nog eens 1 waarbij je geen dingen van je geluidskaart opneemt maar gewoon 1 die streams rechtstreeks opneemt net als bij Streamripper voor winamp. Ik ben dus niet naar shareware maar uitsluitend freewaren. Omdat je met een shareware versie een bepaalde tijd er maar gebruik van kunt maken en daar zit ik niet op te wachten.
B.v.d
 
Kijk hier even. Bedoel je zoiets of echt van Mediaplayer af. Om beveiligde wma's te behouden ofzo?

James:)
 
Geplaatst door James007
Kijk hier even. Bedoel je zoiets of echt van Mediaplayer af. Om beveiligde wma's te behouden ofzo?

James:)

Ja zoiets bedoel ik, alleen is dit shareware dus ik weet niet hoever dit bruikbaar is.
 
Wel, dit is om streams van Internet te rippen.
Wat jij bedoelt zijn beveiligde Wma-bestanden, en ik weet niet of je wel mogen helpen in deze kwestie ivm de huisregels. Met het verbreken van de wma-beveiliging overtreed je vast ergens een copyrightregel.

James:)
 
Geplaatst door James007
Wel, dit is om streams van Internet te rippen.

Dat bedoel ik dus, b.v. de stream van 538 opnemen als mp3.

Wat jij bedoelt zijn beveiligde Wma-bestanden, en ik weet niet of je wel mogen helpen in deze kwestie ivm de huisregels. Met het verbreken van de wma-beveiliging overtreed je vast ergens een copyrightregel.

James:) [/B]

Ik snap niet wat je hier mee bedoeld.
 
Wel, je moet eens wat naar onder scrollen. Er staan er wel enkele met Freeware/Windows tussen.

James:)
 
Geplaatst door James007
Wel, je moet eens wat naar onder scrollen. Er staan er wel enkele met Freeware/Windows tussen.

James:)

Ok, maar maken die daar ook mp3tjes van?
 
Neen, het is een gestreamed windows mediabestand. Dus het zal ook omgezt worden naar een WMA. Omzetten naar MP3 kan natuurlijk daarna handmatig nog via een programma.
Lees uit dit topic eens even het bericht over CONVERTEREN.

James:)
 
Geplaatst door James007
Neen, het is een gestreamed windows mediabestand. Dus het zal ook omgezt worden naar een WMA. Omzetten naar MP3 kan natuurlijk daarna handmatig nog via een programma.
Lees uit dit topic eens even het bericht over CONVERTEREN.

James:)

Dat zoek ik dus niet, zoek een programmaatje wat er direct een mp3 file van maakt. Anders wordt het te omslachtig.
 
Loop recorder gebruik ik al jaren!

http://www.looprecorder.de/

die neemt gewoon de audio op die je afspeelt op je computer, weliswaar naar WAV, maar dat kan je vrij makkelijk converteren met een willekeurig ander programma.

Succes er mee!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan