movie maker loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

robato

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2005
Berichten
49
Ik werk met windows movie maker op xp, nu heb ik het probleem dat deze steeds vastloopt, iemand enig idee hoe dit komt en wat er tegen te doen is. Kan op deze manier geen enkel filmpje meer maken ( vanaf m'n digitale camera ) en/of bewerken.:confused:
 
Dit kan komen door onderlinge problemen tussen de verschillende codecs.
Welke codecpakketten heb je geinstalleerd?
Ik heb ook zoiets aan de hand gehad. Ik heb toen alle extra pakketten zoals K-lite ed. verwijderd en alleen die van Microsoft laten staan en toen was het opgelost.

Fonz
 
Kijk, daarom ben jij nou senior member en ik nog maar junior, ik heb geen flauw idee wat voor codec ik gedownload heb. Heb volgens mij nog nooit een codec gedownload voor de movie maker, hij deed het goed en ineens niet meer. Moet ik een codec downloaden? Zo ja, welke en waarvandaan. Overigens bedankt voor deze supersnelle reactie.
 
Wat is of heb je veranderd in de tijd dat 'ie het goed deed en niet goed deed?
 
Ik heb daar ook erg veel last van.
volgens mij moet je ook niet te vaak editen onder het afspelen..:rolleyes: wil nog weleens helpen door op stop te drukken alvorens muziek etc in te voegen.
 
Dat is hem nu juist het probleem, ik heb niets veranderd, nou ja, wel allerlei software erop gezet, maar dat is allemaal spul dat niets met movie maker te maken heeft.
 
En wat Viper zegt, heb je daar wat aan?

Ben toch benieuwd welke codecs je op de PC hebt staan.
 
wat Viper zegt zal ik nog eens proberen, maar volgens mij moet zo een programma toch normaal lopen. Ik heb geen flauw idee welke codecs ik er op heb staan, hoe kom ik daar achter, heb qua computeren nog iets teveel twee linkerhanden.
 
zelfde probleem

ik heb dat probleem dus ook, maar ik heb geen codecs voor WMM gedownload. heeft iemand enig idee of het is op te lossen?
 
ik ook

ik heb dit probleem ook. in beging gaat het goed tot je bestand voor bij de minuut ofzow zit dan loopt het meer en meer vast
 
Ik heb nu dus een notebook met Windows Vista en dan is nog erger. Dus ik kan echt afraden een comp met vista te kopen. Echt een ramp. Heb er al zoveel problemen mee gehad.
 
Hallo,

nu heb ik mijn codecs verwijderd. enjawel, het programma loopt niet meer vast bij een simpele bewerking. Maar nu geeft WMM geen beeld en geluid meer. Teminste van wat MPG files zijn.

Iemand hier advies voor?

bedankt
 
Hoi,
Topic is meer dan een jaar oud, ik verzoek je een eigen vraag te maken en niet in een bestaand topic van een jaar oud te beginnen :)
Deze gaat op slot !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan