video ts converteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

nooitteoud

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 sep 2005
Berichten
2
Ik ben een leek maar nooit te oud om te leren.
Wie kan mij vertellen hoe ik een mini dvd schijfje waarop een vakantiefilm kan omzetten zodat ik de film kan bewerken. Welk programma heb ik dan nodig om zo'n video ts film in nero, camtasia, pinnacle etc. te bewerken. Immers binnen deze progs kan ik mijn vakantiefilm niet zien, laat staan bewerken. Dus moet ik eerst converteren denk ik. Wie helpt mij uit de brand?

Groetjes,
Paul:
 
Wanneer je de beschikking hebt over een PC met daarop XP met SP2, heb je een heel erg leuk programma erbij gekregen dat Windows Moviemaker heet.
Probeer daar eens wat mee.
Het kan met vrijwel alle bestanden overweg.

Fonz
 
De mat heet Video TS met daarin mappen met extensies: .IFO, .BUP en VOB Al deze bestanden worden niet geaccepteerd door progs als: Pinnacle, Camtasia, Moviemaker (Windows) etc.
Het DVD schijfje is na opname gefinaliseerd. Kan wel afgespeeld worden op DVD spelers maar voor het bewereken op de PC , no chance at all.
Wie heeft de oplossing?

Alvast bedankt,

Paul
 
Oei,
dat wordt moeilijk,
dan wel onmogelijk.
 
Probeer het programma AheadDvd rippper eens:

http://www.aheaddvd.com/

Met dit progje kun je het schijfje converteren naar:

Convert DVD to AVI(Divx..,MPEG4)
Convert DVD to standard VCD2.0
Convert DVD to standard SVCD1.0
Convert DVD to MPEG1
Convert DVD to MPEG2
Rip and split DVD by chapter
Rip and split DVD by play time
Split the output file, set the type of volume you want (74,80Min VCD,ISO Data CD)

Ik heb niet zoveel verstand van films bewerken...maar hier zal toch wel een formaat bij zitten wat te bewerken is lijkt me.

Mvgr, René.
 
Die bestandjes die hij op het schijfje heeft staan kan je niet meer bewerken.
Misschien heb ik een programma over het hoofd gezien, maar ik ben bang dat het erg moeilijk gaat worden.
 
Als je met welk progje dan ook, er weer een AVI dan wel Mpeg file van maakt kan je het gewoon bewerken wat je wilt.
 
Noem eens zo'n programma, want ik zoek me gek.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan