MP3 speler niet te voorzien van MP3 bestandjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

ablokl34

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2005
Berichten
23
Mijn zoon heeft voor zijn verjaardag een MP3 speler gekregen. Alleen krijgen wij met geen mogelijkheid mps bestandjes erop.

De MP3 speler wordt wel herkend al G:\removable disk.
Via de Explorer mp3-bestandjes proberen te slepen, maar we krijgen de melding "Fout bestand of map"
Als ik het via Total commander probeer (soort explorer programma, krijg ik "cannor write, please remove write protection"

Het is een MP3 speler van het merk "Supportplus" 256 Mb en modelnr. SP-MP3-256B-B

Wie heeft er een oplossing?
 
Geplaatst door ablokl34
Mijn zoon heeft voor zijn verjaardag een MP3 speler gekregen. Alleen krijgen wij met geen mogelijkheid mps bestandjes erop.

De MP3 speler wordt wel herkend al G:\removable disk.
Via de Explorer mp3-bestandjes proberen te slepen, maar we krijgen de melding "Fout bestand of map"
Als ik het via Total commander probeer (soort explorer programma, krijg ik "cannor write, please remove write protection"

Het is een MP3 speler van het merk "Supportplus" 256 Mb en modelnr. SP-MP3-256B-B

Wie heeft er een oplossing?
Och nee niet die mp3 speler, ik was gister bij mijn nichtje die had er ook 1 gekregen. Ik kreeg hem met geen mogelijkheid aan de praat zodat ik er muziek op kon zetten hij werdt nog niet eens herkend. Windows XP zat erop. De drivers die op de cd zaten waren voor win98 en verder niks.

Werkte de mp3 speler in 1 keer? Of moet je nog wat doen bij de supportplus, ik kan m'n nichtje er blij mee maken. :rolleyes: :love:
 
De speler staat NIET op "hold"...helaas

Ja die zelfde als je nichtje denk ik. Ik heb het handleidingboekje nog even ingekenen. Ik heb ook voor alle zekerheid maar een mailtje gestuurd aan de helpdesk van supportplus.

En ik heb mijn zoontje mijn Packard Bell speler maar even geleend
 
Werd er ook software bijgeleverd waarmee je dat kan doen? Zelf heb ik een Iriver dingetje die je met speciale software kunt voorzien van mp3-tjes. Dat gaat niet met de Windows Verkenner. (Kan wel met andere software maar dat is een keuze, natuurlijk)
 
Hoi Sidi

Ja er zit een klein cd-rommetje bij. Die installeert een driver, geeft vervolgens de melding dat deze is geinstalleerd, maar zie daar niets van terug in een icoontje op programma.
Maar waar het om gaat is dat de mp3 bestandjes nog steeds niet te laden zijn helaas.
 
Hm, op de site van Supportplus zie ik maar een magere lijst met "Veel gestelde vragen". De driver is ook alleen maar nodig als je Windows 98 gebruikt. (Is met usb-sticks ook zo) Welke Windows gebruik je? Heb je misschien Windows XP en toch die driver geïnstalleerd? Misschien lukt het wel met de Windows Verkenner i.p.v. Total Commander?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan