I-pod wordt niet herkend.

Status
Niet open voor verdere reacties.

madmad

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2003
Berichten
55
Ls,

Ik heb een i-pod. Normaliter opende als ik de I-pod aansluit, itunes en werd de I-pod automatisch bijgewerkt. De I-pod gebruik ik ook als opslagmedium als het geheugenkaartje van mijn camera vol was.
Als ik nu mijn I-pod aansluit:
a: wordt itunes niet opgestart;
b: is de I-pod niet zichtbaar als ik via verkenner zoek en kan ik de opgeslagen foto's niet kopiëren;
c: is op het scherm van de I-pod zichtbaar dat het apparaat wordt opgeladen maar blijt uit de batterijstatus niet dat de baterij voller wordt.

Is er iemand die deze problemen herkent en een oplossing kan bieden?

Groeten,
Maurice
 
Welke i-pod is het precies?

Hmm probeer eerst een de software van de i-Tunes up te daten op http://www.apple.com/ipod/ Klik even op de I-pod die jij hebt. Ergens onderaan (rechts) staat 'Get the latets i-pod software'.


Probeer i-tunes eens opnieuw te instaleren. Tot gevolg (geloof ik) dat je al je nummers er weer in kan zetten (dat is niet het probleem) maar je ze dus ook weer allemaal op je i-pod moet zetten, en dat duurt erg lang!.
 
Ik heb een I-pod met 20 GB disk (de "normale" dus). Ik heb gister de nieuwste versie van itunes geïnstalleerd. Ik denk dus dat het daar niet aan zal liggen.

Groeten,
Maurice
 
Hoi,

Hmm en i-tunes desnoods opnieuwe instaleren? Ja het is wel balen dat je dan alles er weer op moet zetten maar goed.

Je krijgt voor de rest nergens een foutmelding of iets?

Zitten alle stekkertjes en draadjes die naar je PC gaan er nog goed in?

Je kan trouwens in i-tunes naar Bewerken> Voorkeuren (Ctrl+,)> iPod> Muziek (opent i-tunes standaard)> Dan een vinkje zetten bij iTunes openen bij aansluiten van deze ipod.
 
Op zich vind ik het geen probleem om itunes opnieuw te installeren en alle muziek opnieuw te laden maar het gaat mij meer om de foto's die nu op de I-pod staan. Die wil ik niet graag kwijt (vakantiefoto's e.d.). Als ik alles opnieuw installeer ben ik dan alle gegevens op de I-pod kwijt?
 
Hoi,

Even denken hoor ...:p Ik kan mij herinneren van wel, maar die foto's staan toch wel gewoon op je PC? Je zou ze dan toch gewoon weer erop kunnen zetten?

Maar ja volgens mij ben je dan dus alles kwijt en dat is wel heel erg balen!

Zitten alle stekkertjes en draadjes die naar je PC gaan er nog goed in?

Je kan trouwens in i-tunes naar Bewerken> Voorkeuren (Ctrl+,)> iPod> Muziek (opent i-tunes standaard)> Dan een vinkje zetten bij iTunes openen bij aansluiten van deze ipod.

En anders ... misschien terug gaan naar de winkel. Wel erg raar:confused:
 
Ik heb je laatste tip geprobeerd maar ik krijg de melding dat geen ipod is aangesloten. Ik begin er steeds minder van te snappen...
De stekker en snoeren zijn ook goed. Ik dacht eerst dat het daaraan zou kunnen liggen en heb daarom een ander snoer geleend.

Ik zoek verder...
 
Hmm ja k zou ook nog eens verder kijken.

Ik sta ook voor een raadsel. :confused: srry.
 
Duit hebben veel mensen je moet de menuknop en de selectie knop tegelijk ingedrukt houden voor ongeveer 8 sec, dan herstart de iPod zich.
 
Een heeeeeele late reactie maar de laatste tip heeft geholpen! Ik heb mijn vakantiefoto's terug. Bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan