MP 3 Geheugenkaart autoradio??

Status
Niet open voor verdere reacties.

enscho

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2005
Berichten
11
Een aantal vragen,is de geheugenkaart die je in een digitale camera gebruikt dezelfde als degene die je gebruikt om digitale MP3 muziek op te zetten voor je autoradio??
Dus is geheugenkaart voor digitale camera ook te gebruiken als geheugenkaart voor autoradio??
En hoe kan ik CD,s op zo, n geheugenkaartje insta-
leren tot MP3 muziek??Heb ik daarvoor een program nodig en welke bijvoorbeeld??
 
Het zouden dezelfde kunnen zijn.
Alleen bestaan er wel verschillende soorten, die over het algemeen niet uitwisselbaar zijn. En ieder merk kiest zijn/haar eigen type geheugenkaart.

Er zijn programmaatjes beschikbaar die van een cd mp3-tjes kunnen maken. bijvoorbeeld hier

Om ze daarna op de geheugenkaart te krijgen kan je of via een apparaat wat je aan de computer koppelt gaan werken. Of met een card-reader, dan kan je de kaart daarin stoppen, en ziet je computer hem als een verwisselbare "harde" schijf. En dan kan je zoals je dat normaal doet de mp3-tjes kopieeren naar de kaart.

Mocht je nog meer willen weten, vraag gerust :thumb:
 
Radio MP3

Dank je,
Ik heb nog heeeeel veeel vragen en kom graag nog eens terug.groeten enscho.
 
Geheugenkaart .

Nog niet geheel duidelijk is mij of en hoe ik aan een geheugenkaart kan ontdekken of hij wel of niet gebruikt kan worden voor MP3 autoradio wanneer ik hem voorheen gebruikte voor mijn digitale camera.
Naar mijn mening wordt dit niet op de kaarten aangegeven.:rolleyes:
 
Hier staat wat uitleg, met ook wat fotootjes. Hopelijk wordt het dan wat duidelijker. Maar in principe hoort er op te staan wat voor een type het is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan