philips key006

Status
Niet open voor verdere reacties.

Den HanZ

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2005
Berichten
6
Ik heb een Philips key006 mp3 speler (182mb)
bij het plaatsen van enkele mp3 bestanden op mijn speler heb ik per ongeluk het bestand dat zorgt voor de commands (play, pause, stop,...) vanaf de hoofdtelefoon, gewist.
Kan iemand mij dat bestand bezorgen of heeft iemand een andere suggestie?
de garantie is intussen al verlopen, inruilen zal dus al niet meer gaan...
 
Bij de Philips key zat een installatie cd-rom met een herstelbestand om dit veel voorkomende probleem weer te herstellen.
Als je deze niet meer hebt neem ik aan dat je deze ook op de site van philips kan downloaden. Deze hersteld de firmware van de player en zet dan ook het missende bestand weer terug. En anders is hij hier de downloaden : http://www.p4c.philips.com/na4/k/key006_17/key006_17_cdi_aen.zip
 
werkt niet

Ik heb het probleem nog niet egt kunnen oplossen,
die installatie cd-rom en alle "crap" dat ik bij de aankoop gekregen heb, heb ik allemaal weggegooid(voor mij is dat enkel nutteloze rommel die enkel in de weg kan liggen) en ik heb ook eens zitten rondneuzen op de site van philips, maar zonder resultaat.
ik heb ook de zip van die link gedownload maar ik heb niet egt het programma om het bestand terug te zetten gevonden bij die installatie...

Weet iemand nog raad??:(

greetz!
 
Ik heb het probleem toch kunnen oplopssen, hoewel...
ik heb de firmware kunnen updaten (met de fout dat het eigenlijk een philips key005/00 is, maar dit deed eigenlijk ook niets aan het resultaat.
Nu de firmware heb ik kunnen updaten, maar het programma (de player op de mp3 zelf) heb ik nog niet kunnen vinden!

iemand die weet hoe ik aan dit programma kan geraken?

Greetz!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan