video-instructies

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toedeloe

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2005
Berichten
700
Sommige websites geven workshops i.v.m. beeldbewerking. Naast de geschreven werkwijze staat er soms ook een video-instructie over hoe die workshop kan en moet worden uitgevoerd. Kunnen we die video-instructie opslaan op onze harde schif? Indien ja, hoe gaat dat dan in zijn werk?

Dank voor het antwoord. :)
 
Natuurlijk kan dat :)
't Ligt er natuurlijk aan wat voor video-instructie het is. Soms speelt hij de video-instructie in je browser af, dan is het 1,2,3 niet mogelijk om op te slaan. Als hij de instructie afspeelt in je player (Windows Media Player ed) kan je soms op: Bestand, Opslaan als klikken. Dan kan je de instructie ook opslaan.
Het is echter ook mogelijk om dmv capture software de instructie op te slaan.
Je hebt hier verschillende soorten prog's voor, freeware en shareware.
Ik heb er een freewareprog uitgelicht:
KLIK
Dit programma neemt geen geluid op! Ik weet niet of je dit er ook bij wil hebben?
Dan moet je een shareware prog hebben denk ik! Zelf kan ik geen freeware vinden dat en beeld en geluid opneemt! Helaas :D
Khoop dat je er wat mee kan!

Simon
 
Friekiej, gelieve niet rechtstreeks naar de download te verwijzen. Geef liever de pagina met de info.:)

Over welk programma heb je het?

James:)
 
Volgens mij was er ook zo'n topic over de top-prog's die je gebruikt. Kzal hem er zo ff bijzetten :)
@James, is een stuk beter idee om een streamrecorder te gebruiken!
 
Een voorbeeld van zo'n stream: o.a. op de webite van pixelmania staan wokshops die uitgelegd worden met een video-instructie.
Die instructie zou ik nu willen opslaan.

Groeten

Toedeloe
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan