Beeldbewerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

gila

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2004
Berichten
845
IK HEB Adobe reader 6.0 wil daarmede fotos jpg bewerken
maar daar komt de melding Adobe pdf bestanden
en niet alle bestanden zijn te bewerken - wat nu ???
 
dan zijn deze waarschijnlijk beveiligd.
 
BEELDBEWERKING

HARTELIJK DANK IK GA ER MEE AAN DE SLAG PRETTIG WEEKEND GEWENST AAN ALLEN VAN GILA
 
beeldbewerking

ik mis daar de nederlands dowload
 
ik mis daar denederlandse dowload
en verder
hoe krijg ik bij paint de helderheid geregelt
met vriendelijke groet gila
 
gebruik dan de engelse versie en wat bedoel je precies met helderheid van paint?
 
ik zoek het in het nederlands
en met helderheid bedoel ik " een beeld is dunker en ik wil hem lichter dus helderder maken" OF ER MEER KLEUR AAN GEVEN!
 
Beste Gila,

Hebt u deze software al eens geprobeerd? Het is nederlandstalig, erg duidelijk en gratis.

James:)
 
hallo james,

als ik kijk onder deze denk ik dat die niet voor mijn Windows 98SE BESTEMD IS
EN
Photofiltre kan die gewoon naast mijn andere photoprogrammas ?
met vriendelijke groet gila
 
Sorry Gila, inderdaad je hebt gelijk.
Ik was vergeten dat je windows98SE hebt en ik was vergeten te controleren voor welke systemen die software werkt.

Picasa is inderdaad geen oplossing, misschien heb je met photofiltre meer geluk:)

James:)
 
Ik heb PSP en nog wat andere fotoprogjes naast Photofiltre draaien, het draait allemaal vlekkeloos.
 
hallo james en maestro bedankt ik heb hem gedowload
zit er goed uit moet e.e.a. nog bestuderen wat betreft de mogelijkheden ik geloof perfekt hartelijk dank
van mAestro wil ik nog wel graag weten wat hij daarnaast heeft als nederlandse groetjes gila
 
Voor de rest gebruik ik allemaal engelse programma's, alleen photofiltre is in het nederlands :D
 
ik heb inmiddels de handleiding 6 paginas gedrukt daar
kom ik tegen afbeeldingen samenvoegen (dit was voor mij altijd een probleem om op te lossen en hier is de mogelijkheid
maar nu de techniek:eek:pen de twee afbeeldingen (dit lukt
voor de 81 jarige amateur)EN DAN
kopieer een van de twee afbeeldingen naar het klembord(wat is klembord?) (CRTL + C )CRTL vind ik maar de C niet!
Dan maak de andere afbeeldinmg actief (hoe ?)

Als ik daarmede klaar kom zal ik verder hgaan met bewerken enz.

groet gila
 
verbeteren van de afbeelding dooer middel van menu knoppen
eerst een gamma correctie doorvoeren voor helderheid en contrast -hoe en wat is en krijg ik die gamma correctie
en actieveer ik de helderheid plus en min knoppen in de bovenste balk -ps mijn fotos zijn jpg is dat nog een punt??
groetjes en slaap ze voor zo meteen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan