Grootte Animated Gif aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

LeViN

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2002
Berichten
147
Hallo, ik wil graag weten met welk programma je een animated gif kunt vergroten of verkleinen met behoud van de aspect ratio en de kwaliteit. Alvast bedankt.
 
Vergroten zonder kwaliteitsverlies is gewoon niet mogelijk!
Het kan gewoon niet :) Sommige fabrikanten prijzen hun producten aan met: Vergroot zonder kwaliteitsverlies. Dit is gewoon niet haalbaar!
 
Geplaatst door Freakiej
Vergroten zonder kwaliteitsverlies is gewoon niet mogelijk!
Het kan gewoon niet :) Sommige fabrikanten prijzen hun producten aan met: Vergroot zonder kwaliteitsverlies. Dit is gewoon niet haalbaar!

En waarom zou dit niet kunnen? Je hebt toch prog's die werken met vectors. Maar die zijn niet zo goedkoop. Maar het kan. PS en PSP kan het volgens mij niet. Welke ?? Ze kunnen wel haarscherpe beelden maken vanuit een bewakings camera. Dus....
 
Oja :eek: helemaal niet aan gedacht!
Zal voortaan 2 keer bedenken voordat ik wat post! :confused:
 
Kan in psp bij formaat wijzigen en dan de "nieuwe resolutie" op bikubisch zetten en dan verscherpen Bij vergoting zal de kwaliteit iets achteruit gaan
 
Met psp open je alleen de eerste afbeelding van de anigif dus niet het totaal. Het is wel mogelijk om het formaat te wijzegen met het bij psp meegeleverde Animation Shop. je zult altijd kwaliteitsverlies hebben maar dat ik ook afhankelijk van het perecentage dat je het formaat wil wijzigen
 
Ja ,inderdaad in animationshop dat was ik vergeten er bij te vermelden,maar dacht dat dit wel duidelijk was omdat het een "animated gif " betrof
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan