Afbeelding scherper maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lil_Sam

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2005
Berichten
250
Hoi allemal, Ik heb een afbeelding, en die afbeelding wil ik scherper maken, maar als ik em groter maak wordt ie heel vaag. Kan ik groter maken en tegelijkertijd ook scherper.????
 
Neen,

Voor meer scherpte heb je meer details nodig, die zitten niet in die kleine afbeelding, en dus ook niet in de grote.
Je kan met je fotoprogramma de afbeelding vergroten en vervolgens eens op verscherpen klikken, maar uiteindelijk is die informatie niet aanwezig, dus kan ze ook niet zichtbaar gemaakt worden.

Voor vergroten en verscherpen gebruik ik Irfanview.

James:)
 
een bestaande afbeelding kun je niet scherper maken, als je een foto maakt, moet je dat van te voren instellen op welke resolutie je hem wilt maken(ik doe altijd minstens 1600*1200 en dat is dan niveau 2 van de 4 dat mijn fototoestel aankan)
 
engels moeilijk te verstaan

dank je james. maar het is in het engels beetje moelijk te begrijpen voor mij. Kan je me misshien een handje helpen

:D
 
Hiermee zet je irfanview in het nederlands. - Hoe Moet je de talen voor IrfanView installeren?
Na de download: (uit readme.txt)

1) Zoek de directory/map waar IrfanView geïnstalleerd is

2) Creëer in de IrfanView directory/map een nieuwe directory/map genaamd "Languages" (als die nog niet bestaat)

3) Pak alle bestanden uit de ZIP-file uit in de "Languages" directory/map

4) Start IrfanView, ga naar het menu: "Options->Change Language" en kies de juiste taal ;-)

James:)
 
Re: engels moeilijk te verstaan

Geplaatst door Lil_Sam
het is in het engels beetje moelijk te begrijpen voor mij. Kan je me misshien een handje helpen
Pak bijgaand bestandje uit.
Zet het in de map Program Files\IrfanView\Languages.
Klik dan in IrfanView op Options > Change Language en kies Nederlands.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Ja dat heb ik gedaan, maar ik zie alleen twee talen en dat zijn engels en duits en ik kan ze ook niet aanpassen

Is dat normaal???
 
Heb je ze zeker in de juiste map gezet? Uitgepakt toch he.:)
En dan irfanview opnieuw gestart?

James:)
 
Geplaatst door Lil_Sam
ik zie alleen twee talen en dat zijn engels en duits en ik kan ze ook niet aanpassen
Dat zijn de talen die standaard in de map Program Files\IrfanView\Languages zitten.
Dat je daar Nederlands niet ziet kan komen doordat je het bestand niet in de goede map hebt gezet of doordat je het onuitgepakt in die map hebt gezet.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Lil_Sam
Hahaha Nog niet effe proberen
brancard.gif


:D

James:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan