geluid speelt vertraagd af (avi bestandje)

Status
Niet open voor verdere reacties.

JadeKelly

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2005
Berichten
19
Hallo daar,

ik heb een avi bestandje gedownload kwaliteit is super op het geluid na, het speelt zo raar vertraagd, de stemmen zijn zo excorsist duivel achtig..
waar kan dat aan liggen?
En hoe kan ik het verhelpen?

Groet
 
Het geluid bij andere mediafiles is wel altijd normaal? Dan ben ik bang dat je er niets aan kan doen! Zet ondertiteling erbij en zet geluid uit :D
 
In enkele gevallen wil het met --> Virtual Dub <-- nog wel eens lukken om het geluid synchroon te krijgen.
 
Hoe gebruik je virtualdub dan?
heb zonet al gekeken zip bestandje gedownload
en uitgepakt verder kon ik er niets mee :confused:
 
Als je Virtual Dub hebt gestart, open je via --> File --> Open video file, jouw AVI bestand.
Kies dan via --> File --> Save WAV...
Onthoud wel waar je de WAV hebt opgeslagen.
Open opnieuw je AVI bestand.
Ga dan naar tabblad --> Video en kies daar --> Direct stream copy. Ga dan naar tabblad --> Audio en kies daar WAV audio... Daar zul je het zojuist opgeslagen WAV bestand moeten openen.
Vervolgens ga je weer naar tabblad --> File en kies je daar de optie --> Save as AVI...
Kies een naam en sla het bestand op.
Daarna heb je kans dat je geluid dus wel sychroon loopt met het beeld. LET WEL ... kans ... bij mij lukte het de ene keer wel en de andere keer niet.
In ieder geval Succes :thumb:
 
Uhm... precies gedaan wat je zei en het is niet gelukt :(
het is volgens mij alleen maar erger geworden...
heb je nog andere opties? want ik ben zo close om dat ****** bestandje weg te flikkeren...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan